Ce mai citim…

La inceputul lunii martie, de martisor mai exact, am fost surprinsa sa aflu ca am castigat concursul Ursuletilor nazdravani, cel care punea in joc costumatiile ursilor din cartea Pozna lui Jackie. Cum noi nu aveam cele doua carti din colectie in biblioteca, am deschis repede site-ul editurii Cartea Copiilor, sa le comand. Ce sa vezi? Chiar cartile cu pricina erau la reducere- o reducere substantiala de 60%, astfel incat fiecare in parte costa doar 8 lei. Cum Cartea Copiilor ofera in dar la orice comanda o carte gratis, pentru 25 de lei (inclusiv transportul) am primit acasa trei carti faine.

Sincer sa va spun, la inceput m-am cam indoit ca vor prinde la S. cele doua carti cu ursuleti:

Cu toate acestea, S. le-a iubit din prima, in special Pozna lui Jackie, si de cand le-am primit a tot cerut sa i se citeasca din ele. A fost mereu atent la detalii, a retinut amanaunte, am discutat nu numai despre ce se intampla la scoala, ci si despre diversele meserii (cu ajutorul costumatiilor de la Coca).

Nu stiu daca v-am povestit pana acum, dar S. abia asteapta sa mearga la scoala. Mereu ne spune ca el trebuie sa manace/faca la olita/ imbrace singur/etc. pentru a putea merge la scoala. Sau ca, atunci cand va fi suficient de mare ca sa mearga la scoala va putea taia cu cutitul, mesteca guma, si asa mai departe. Cand ajungem pe langa curtea scolii din apropiere, se smulge din mana mea si tare ar vrea sa o zbugheasca inauntru. Sper sa il tina pasiunea asta si cand va ajunge efectiv la scoala 🙂

Pana atunci, ii povestesc ca va merge la o scoala pentru copii de varsta lui, care se numeste „gradinita”. In ajutorul meu a venit carticica cu ferestre de carton de la Editura Girasol- prin care i-am putut explica lui S. cam ce se intampla la gradinita. Aceasta carte, impreuna cu Ferma si Casa- le-am imprumutat  (via Posta Romana) de la Coca, iar ea le-a prezentat mai pe larg aici.

La noi au prins toate cele 5 carti de mai sus, asa ca le recomandam din toata inima!

Articolul anterior
Articolul următor
Lasă un comentariu

20 comentarii

  1. :))Recunosc tot ce aveti aici :))
    Cand ma uit mai bine la costumatii, zic ca era mai bine sa fie cate un ursulet pentru fiecare costumatie, mai ales ca ei apar mai multi in carte…

    Tare mult ma bucur ca ati fost incantati de carti….:)

    Răspunde
  2. cartile cu Jackie au fost multa vreme preferatele piticilor mei alaturi de Miffy 😉
    le place sa „citeasca” singuri (cred ca le stiu pe de rost :))), iar sabloanele facute de Coca sunt super frumoase si utile 😉 – le-am printat cate un set fiecarui copil si se joaca de-a meseriile :))) sau recita din cartile acestea
    uite doua linkuri utile
    http://bears-school.com/english/picturebook.html
    http://www.miffy.com/

    Răspunde
  3. Of, mi s-a sters comentariul. Il scriu din nou.
    Raluca, multumesc pentru recomandare. Am intrat pe site si am comandat si eu cartile cu Jackie. Abia astept sa vina.
    S. e foarte simpatic si e foarte bine ca e nerabdator sa mearga la scoala. II va fi usor cand va incepe gradinita.
    Si David m-a surprins intr-o zi spunandu-mi ca el „papa tot tot din farfurie” ca sa creasca mare, asa ca tata, sa poata conduce masina si sa mearga la serviciu. A mai zis, ca el va sta in fata, la masina, va invarti volanul, iar tata va sta in spate. Culmea e ca, nu i-am zis niciodata asa ceva, a dedus singur, probabil in urma observatiilor.
    Se pare ca, copilasii nostri au ajuns in etapa in care sunt fascinati de lumea celor mari si vor si ei sa fie „mari”, dupa cum spune M. Montessori. Acest lucru, e un avantaj pentru noi, ne usureaza munca 🙂

    Răspunde
    • Ce simpatic e David!!! Ne usureaza munca? Hmmm…uneori aceesele lui S. de independenta nu imi usureaza munca, dar incet incet sunt sigura ca o va face. Deja se imbraca singur 🙂

      Răspunde
  4. Milly

     /  15 martie 2012

    Multumesc mult pentru descrierea acestor carti. Desi fetita mea are o gramada de carti, recunosc ca nu avem nici una de la aceasta editura. Asa ca tocmai ce i-am comandar si ei cartile cu ursuleti la suuuper pret, mai ales ca le vom folosi si cu baietelul nostru de 1 anisor! O zi minunata, asa cum ai facut-o si pe a noastra! :-*

    Răspunde
  5. tomitza

     /  15 martie 2012

    Noi , printre altele, citim acum Ridichea uriasa, Cei trei purcelusi si Scufita rosie(editia bilingva)dar povestea care il obsedeaza e „Capra cu 3 iezi”…toate au in prim plan personajul cu blana sura:)Si o poveste pe care o prefera des este Peter Pan (varianta Disney).Vreau sa incep sa-i citesc din iubitul meu Habarnam de NikIolai Nosov

    Răspunde
    • A…are el ce are cu Lupul! Cei trei purcelusi o stie si S., din cele ale lui Creanga i-am spus doar Ursul pacalit de vulpe. S. e cu vulpea acum…:)

      Răspunde
  6. Ramona

     /  15 martie 2012

    Buna!

    Cred ca o sa comand si eu cartile cu ursuleti, noi avem deja „Povesti cu printese’, „Winnie melcusorul cel grabit”, „Basmele padurii” , „Ghici cat de mult te iubesc” si cartile lui Francoise Dolto.

    Toate sunt foarte dragute si interesante, Povestile si Basmele fiind, insa, pentru copii mai maricei. Merita, insa, cumparate, mai ales pentru ineditul lor.

    Daca adaugati un cod de reducere de 30%, faceti o economie mai mare:

    http://www.activitaticopii.ro/utile

    Spor la citit!

    R.

    Răspunde
    • Stiam de codul de la Activitati copii, dar nu cred ca se cumuleaza reducerile. Multumesc ca ai specificat pentru cine nu stie.

      Răspunde
    • INtra oare si cartile de la GIrasol la reducere?? Pentru ca am vazut ca doar cei de la ed. Cartea Copiilor au 30% reducere… Cei de la Girasol, au momentan, pe site doar o reducere de 10 %….
      M-am uitat mai atenta, cred ca Ramona a spus doar de cartile de la ed. Cartea COpiilor…….

      Răspunde
  7. Ramona

     /  15 martie 2012

    Buna! Nu stiu de ce nu a aparut comentariul meu de ai devreme.

    Noi avem mai multe carti de la aceasta editura, iar daca introduceti un cod de reducere, puteti economisi 30% din valoarea lor:

    http://www.activitaticopii.ro/utile

    Spor la citit!

    R.

    Răspunde
    • A intrat la spam, Ramona. Se mai intampla uneori. Dar eu verific intotdeauna si le trec corect. Multumim de pontul cu reducerea, inca o data! 🙂

      Răspunde
  1. Recomandare de cărți pentru copii: Editura Cartea Copiilor, spiridușul Pixi și ursulețul Paddington | Ari&Ame
  2. Ziua ursuletilor – Mic Atelier de Creație

Lasă un comentariu