Balonul magic

Tot preumblandu-ma pe bloguri mamicesti am dat peste un experiment care mi s-a parut si spectaculos si usor de pus in practica. Asadar, zilele trecute ne-am pus pe treaba. Am avut nevoie de:

  • otet
  • bicarbonat de sodiu (eu il cumpar de la farmacie, este divizat in cantitati mai mari si cred ca si mai pur din punct de vedere microbiologic)
  • o sticla de plastic sau de sticla
  • o palnie
  • o lingura
  • un balon

In sticla turnati cam doua degete de otet- S. a participat activ la acest experiment:

 In balon turnati, cu ajutorul unei palnii, o lingura de bicabonat:

Atasati cu grija balonul de sticla (baloanele noastre au fost foarte proaste si se rupeau imediat, de aceea va recomand sa luati unele ceva mai groase), si varsati bicarbonatul din balon peste otet. Se umfla aproape instantaneu:

S. a fost foarte incantat, iar pe seara a repetat experimentul sa-l vada si tatal lui.

Spor la joaca!

Articolul anterior
Articolul următor
Lasă un comentariu

14 comentarii

  1. Foarte dragut experimentul!! :)) il vom face si noi!
    Am vazut ceva asemanator cu o tetina si un biberon :)). se pune apa minerala in biberon se agita bine si tetina se umfla ca un balonas. :))

    Răspunde
    • Ar fi fain de incercat si cu balonul si apa minerala 🙂
      Sper sa iasa fain si la voi- sa imi povestesti cum a fost!

      Răspunde
  2. ei, si ce a spus tati despre experiment ? :))

    Răspunde
    • Un pic impresionat, dar nu dat pe spate. Stii ca de la bilutele crescatoare el e ceva mai sceptic in privinta experimentelor noastre… :))

      Răspunde
  3. ce s-a distrat S. ! bravo,mami pentru idee!

    Răspunde
  4. se vede pe fata lui ca e incantat…o sa incercam si noi:)

    Răspunde
  5. Mami de huni

     /  8 mai 2012

    wow, f tare, facem si noi musai!

    Răspunde
  1. Cine umfla balonul? « doua fete cucuiete
  2. Baloane,baloane,baloane….. « pitici dar voinici
  3. 10 idei de primavara | Caiet pentru şcoala de...acasă
  4. Baloanele – Mic Atelier de Creație

Lasă un comentariu