Cognize- puzzle de asociere

Da la tati, S. a primit de Craciun un set de masinute de constructie, cu accesorii de santier. De la mine, o jucarie educativa- un fel de puzzle de spuma de la Famous Kids Toys-care se numeste COGNIZE.

Jocul are multe piese, grupate pe 4 categorii: potrivire a imaginii cu detaliul (pielea animalului cu animalul in sine- copilul raspunde la intrebarea Which animal’s coat is this?), antonime, culori, forme (copilul trebuie sa uneasca forma desenata cu obiectul de forma respectiva). 

Jocul este in engleza, deci poate fi o unealta de invatare si a acestei limbi, buna atat pentru profesorii de engleza, cat si pentru mamicile care vor sa predea limba copiilor lor. Fiind facut in China si conceput de chinezi, totusi, are si scapari de limba (litere lipsa, cuvinte care nu sunt cu totul potrivite)- aceasta e o trasatura specifica lucrurilor inscriptionate in China.

 Eu si S. ne-am jucat de cateva ori cu el, poate face asocierile de culori, de intreg cu detaliu, formele pe care nu le cunoaste si opusurile sunt inca o provocare. Cred ca il vom folosi mai mult in viitor, pentru ca il vad foarte util. De asemenea, cred ca imi va fi de folos si cu elevii la engleza, si la terapia ocupationala cu Cati. In recomand totusi fie copiilor peste 3 ani, fie celor precoce.

In ultima vreme am testat cateva jucarii educative de la Famous Kids Toys si le vom prezenta in curand.

Spor la joaca!

Articol următor
Lasă un comentariu

9 comentarii

  1. foarte interesant
    chiar m-ai facut curioasa sa verific site-ul si jucariile 🙂
    sa stii ca am si comandat jocul,dar si puzzle-Alphabet
    mai am cateva in vizor, dar le las pe luna viitoare
    mersi 🙂

    Răspunde
    • Eu mai am cateva jucarii de la ei, un puzzle gigant cu opusurile (il folosesc la engleza), un puzzle cu forme (si asa S. a invatat cele 8 forme de baza), am jocurile cu plastilina, cel cu cifre si fabrica de inghetata (aceasta e cadou de ziua lui, deci nu a primit-o inca), si niste cuburi cu litere (nici pe acestea nu le-am desfacut inca, le mai distantam in timp, ca sa nu se plictiseasca de toate odata). S. se plictiseste de jocurile educative cam in 10 minute. Cateodata il tin ocupat 15, dar rar. Mult mai mult se joaca cu cele de construit sau de modelat. Sau cu castroanele senzoriale. Dar eu le scot regulat, si in alea 10-15 minute se pare ca invata cate ceva. Si le voi scoate pana va stapani toate notiunile, chiar daca ne vom lungi pe multe luni de zile.
      La Famous Kids Toys, ca si la Bebelogic si la Julia (astea sunt magazinele on line de unde am cumparat eu pana acum jucarii si am revenit la ele) preturile mi se par accesibile. Eu nu sunt genul care sa dau foarte mult pe o jucarie, pentru ca stiu ca si de cea mai scumpa jucarie tot se va plictisi, deci prefer sa am mai multe si sa le rotesc 🙂 Si in general imi plac cele pe care le pot folosi in mai multe feluri (cu S., cu elevii de la engleza, la numarat, la invatat culori, forme, construit, etc.)

      Răspunde
  2. luminitamalanca

     /  5 Ianuarie 2012

    f interesant, cred ca-l vom achizitiona si noi!

    Răspunde
    • Luminita, are multe piese (dintr-un material ca si spuma), dar sa nu te gandesti ca se joaca S. cu el fara mine (eventual numai le imprastie). In schimb, se joaca cam 5-10 minute daca ma joc cu el, si deocamdata, pentru varsta lui, mi se pare suficient. Ce imi place e ca putem recapitula culorile, are mai multe forme decat l-am invatat eu pana acum si putem avansa in acest domeniu. La partea cu engleza lasa putin de dorit, asta e, asa se intampla cu toate chestiile concepute de Chinezi in engleza (cand am fost in China gaseam cele mai absurde traduceri si constructii de fraza, dar aveau si ele un farmec al lor, nu stiu cum sa iti spun, parca ghiceai idiomul chinez pe care dorisera sa il traduca mot a mot :))

      Răspunde
  3. valentina

     /  6 Ianuarie 2012

    Si noi avem cateva jucarii de la ei si mi se par ok. Elena a primit de la Mos Craciun setul de plastilina pt inghetata, am cupatar pt o prietena aquadoodle si e multumita de el, si mai avem tablita. As vrea sa cumpar puzzle-ul de asociere alfabet.
    Ralu, care e puzzle-ul gigant despre care vorbeai?

    Răspunde
  4. Vali, nu il mai au- cel mai asemanator cu acela este acesta- http://www.educationcubes.com/

    Răspunde
  5. a venit comanda, inca nu am desfacut cutiile pentru ca sunt cadou de zilele lor de nastere asa ca mai asteptam putin; oricum par sa arate chiar bine 😉
    Raluca, sa stii ca sunt de acord cu tine pentru ca si ai mei se plictisesc de jucarii dupa un timp asa ca am invatat sa economisesc in partea aceasta; in schimb, nu se plictisesc la jocurile cu zaruri (gen Nu ta supara,frate! , Comoara lui Piticot….), Creionul fermecat, puzzle-uri de orice fel, constructii si plastilina…aici nu prea e nevoie sa stau cu ei (dar stau si ii urmaresc de la distanta ca sa isi dea seama :))) pentru ca sunt amandoi si, unde nu intelege Andrei,intervine Daria (ca „eu sunt sora mai mare si trebuie sa am grija de tine” 🙂 ) si explica

    Răspunde
    • Ei, sunt ceva mai marisori, iar baietelul tau e mai avansat. S. inca nu se joaca cu zaruri decta jocuri simple de tot, cand ne jucam amandoi.
      Dar ai drepate, trebuie sa invatam sa facem economie cumva 🙂

      Răspunde
  1. Piticii invata limba engleza – Joc Cognize « pitici dar voinici

Lasă un răspuns

