Despre organizare si editura Litera

Coca m-a provocat cu o intrebare zilele trecute, si stiam ca trebuie sa atac cumva problema organizarii, fiindca de multa vreme nu am planificat ceva pe termen lung. Se mai intampla ca in vreo duminica sa planific cateva activitati si jocuri pentru saptamana in curs, insa nimic cu bataie lunga.

De data aceasta am ales o varianta mai costisitoare, dar mai simpla pentru mine. Fiindca se apropie ziua lui S., bunicii ne-au dat niste bani sa alegem un cadou pentru el, si am ales…ghici ciuperca ce-i…carti!

Am avut de la ed. Litera aceasta carte pentru 2-3 ani. S. a facut o adevarata pasiune pentru ea, a fost una dintre favorite, asa ca am ales sa continui cu lectiile pentru 3-4 ani. Cuprinde activitati pentru: deosebirea culorilor (aici stam bine, dar practice makes perfect), primele notiuni de matematica, gandire logica, dezvoltarea vorbirii, povestire, citire si primele exercitii de scriere.

Prima mea carte de matematica vine la pachet cu o alta, Corpul omenesc (superba si ea)- contine jocuri pentru a invata: numerele, adunarea si scaderea, forme si marimi, comparatii (mare-mic, lung scurt, etc.). Dupa aceasta carte sper eu sa invatam primele notiuni, atat cat va fi dispus S. Pana acum il distreaza ilustratiile, chiar daca refuza sa numere (nu il fortez, stiu ca trece prin anumite faze).

I-am mai luat Secretele tehnicii, pentru ca e pasionat de motoare, sunt absolut sigura ca ii va placea la nebunie, iar pretul e super ok pentru o carte cartonata, cu pagini lucioase, cu iustratii excelente si explicatii detaliate. Nu e pentru varsta lui, dar am o banuiala ca ii va placea chiar si acum.

I-am luat si un mic caiet de activitati pentru grupa mica de gradinita, se numeste Dezvoltarea vorbirii sper sa ii placa si acesta. Daca nu aveti bani pentru cartile acestea scumpe si cartonate, un set din caietele acestea de gradinita, pe masura varstei copilului dvs., sunt cele mai potrivite. Foarte frumos ilustrate, abordeaza diferite teme si sunt sigura ca ataca aceleasi aspecte ca si cartile mari.

Toate cartile au costat 120 de lei (transportul gratuit, prin curier). Nu este mult pentru atatea carti, este insa mult dintr-o data. Eu alte carti nu planuiesc sa-i mai cumpar lui S. anul acesta, si nici alta planificare nu mai fac (jocurile si alte activitati le voi face in jurul capitolelor din carti, si voi exploata ce mai avem prin casa). Nici nu cred ca ii trebuie mai mult unui copil de 3 ani. Daca reusim sa le parcurgem pe acestea intr-un an, eu sunt cea mai multumita.

 

Articolul anterior
Lasă un comentariu

8 comentarii

  1. Tomitza

     /  3 februarie 2012

    Seria dezvoltarea vorbirii, matematica si scrierea sunt chiar foarte bune pentru exersare, A. le face cu creion, la o saptamana dupa ce le sterg le reluam:))

    Răspunde
  2. Raluca, multumesc pentru ce ne-ai impartasit.Imi plac mult materialele voastre.
    Si eu imi doresc sa gasesc ceva pentru D., care sa ma multumeasca, mai ales ca noi, incet, incet, ne pregatim pentru scoala.

    Răspunde
    • Sigur, dar D. pare un baietel mult mai cooperant decat S. Al meu nu are chef mereu de activitati, chiar daca dupa toate standardele sunt atractive si interesante…

      Răspunde
  3. Interesante carti, avem si noi cartea pentru doi-trei ani, am rasfoit-o impreuna de cateva ori, dar inca nu am inceput sa parcurgem activitatile prezentate.

    Eu nu stiu daca o sa ma pot abtine de la a-i cumpara carti, deja ma gandesc la Targul de Carte din primavara, am deja pe lista sa-i completez seria cartilor de la Aramis, pe teme diverse (Copiii lumii, Craciunul, Religia, Padurea, Pamantul, etc):

    http://edituraaramis.ro/carte/descoperim-transporturile-coperta-cartonata–i18312?sess_id=1a1f9f38bb6d3fb7a022db63fff0a10a

    La Targ, in toamna, le-am luat la jumatate de pret, sunt 12 sau 15 in serie, nu stiu exact, dar sunt foarte-foarte frumos ilustrate si interesante. Si noi putem invata din ele, why not?

    In Bucuresti inca se mai gasesc la chioscurile de ziare trei dintre ele, cele care au aparut acum cateva luni impreuna cu ziarul Adevarul, dupa care s-a renuntat la idee, din pacate (ar fi costat doar 10 lei).

    Tot cu Adevarul ii cumpar lunea cartile despre compozitori, cu CD, sunt educative pentru ca ofera, sub forma unei povesti frumos prezentate si ilustrate, date despre persoana respectiva: Vivaldi,Bach, Mozart … Costa 13 lei, impreuna cu ziarul.

    Răspunde
    • Am avut si eu o carticica cu un compozitor. Foarte frumoasa. Uite, S. nu e muzical, nu fredoneaza si nici nu ii place sa ii cant (nici eu nu sunt grozava). Insa activitatea cu Cd-ul cu instrumente muzicale si planse este cea pe care vrea sa o repete cel mai des.

      Răspunde
  1. Usborne First Illustrated Math Dictionary si o lectie de matematica | Caiet pentru şcoala de...acasă
  2. “Prima mea carte de matematica” – Jocul cifrelor – Mic Atelier de Creație

Lasă un comentariu