Cei trei purcelusi- punere in scena

Cei trei purcelusi din colectia Citeste si roteste a editurii Teora este poate prima poveste clasica pe catre S. a ascultat-o in romaneste. A primit-o cand a implinit doi ani (multumim!), si a indragit-o foarte mult. Cartea are ceva neconcordante intre text si ilustratii, asa ca, daca v-ati simti deranjati de asta, puteti cauta alta varianta. Pentru S., rozeta care se invarte a fost fascinanta.

Cum am primit de la Camelia cei mai frumosi purcelusi posibili (nu imi inchipuiam ca cineva poate face ceva atat de simpatic- multumim din toata inima, Camelia!), am hotarat sa punem in scena povestea.

3purcelusi

Tot gandindu-ma din ce sa confectionez casutele, am dat peste niste machete cumparate cu muuulta vreme inainte de la obiectele cu pret fix de la Kaufland. Ma gandeam ca vor fi mai greu de asamblat, dar, NU!- sunt foarte usor de pus laolalta si arata foarte dragut. Am ales trei  casute care sa semene cu piatra, lemnul si paiele, macar la culoare.

A iesit o frumusete de sceneta, S. vroia tare mult sa se joace pretend play cu purcelusii si sa facem dialoguri cu ei, si a fost foarte necajit cand lupul (improvizat dintr-o vulpe de la un ou Kinder🙂 ) a suflat peste casute, aproape sa le strice.

Cu siguranta vom relua jocul cu purcelusi!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

6 comentarii

  1. Ce frumos!!! Si eu am in ultima vreme o obsesie legata de cei trei purcelusi, dar aman lectia din lipsa unei carti bune…
    Sa va bucurati de purcelusi si sa-i exploatati la maximum (de-abia astept sa vad in ce joc ii veti mai antrena). Pupicam nasuc de S.!

    Răspunde
  2. Ina

     /  4 Mai 2014

    Noi avem aceasta (http://www.emag.ro/cei-trei-purcelusi-povesti-clasice-cu-6-puzzle-din-6-piese-gir978-606-525-416-9/pd/D6J7JBBBM/ ) varianta, o recomand doar pt copiii foarte mici, sub 2 ani. Insa multumim mult pt idee, am pus si noi in scena povestea (cu 3 figurine de purcelusi-balerine si 3 casute pt Craciun, atat am putut improviza, dar cel mic s-a bucurat, am repetat „sceneta” de mai multe ori). Acum ne-a fost imprumutata si cartea Catelusul murdar, m-am bucurat ca am gasit pe blogul tau o idee de a o improviza si pe aceea.

    Răspunde
    • Da, cred ca cel mai mult ii bucura pe cei mici sa aduca cartile la viata prin dramatizari, cred ca de aceea au si prins asa de bine Povestile muzicale la S, pentru ca am avut figurinele si am transpus in viata practica cate ceva din carte. Catelusul Murdar mi se pare foarte frumoasa, excelenta pentru copii mici si prescolari, noi ne-am bucurat putina vreme de ea, dar o recomand din tot sufletul si eu. Cei trei purcelusi era una din preferatele lui S. pe la doi ani🙂 CE vremuri…ma apuca nostalgiile când imi amintesc…Cat are piciul tau?

      Răspunde
      • Ina

         /  4 Mai 2014

        Are 2 ani si o luna. Nu are rabdare deloc sa-i citim povesti, pentru el ar fi perfect daca i-am citi numai poezii pentru copii, ii plac numai cartile cu versuri. De aceea ne-am si apucat de scenete si sunt foarte bucuroasa ca a prins, intr-o seara a luat singur cartea si a povestit-o el (bine, in limbajul lui „pocul casa paie; pocul casa leme/ pocul casa mida/ lupul sufat, sufat, sufat, casa damat :))) ).

        Răspunde
        • Eiii…mult mai bine decat S. la varsta aia! Lasa, si poeziile sunt ok la varsta asta. Ideea e sa cresteti de la 5 minute de lectura la 6, apoi la 7 si tot asa. Eu asta am observat la S. Asa si-a crescut capacitatea de concentrare si poate sta la o lectura prelungita, incat acum citim si carti cu capitole. Iar dramatizarile si jocurile de pretent play de acum, paveaza drumul pentru joc individual mai tarziu…daca eu nu m-am jucat cu S. pretend play de multa vreme, nici pe el nu prea il mai atrage. Imi trebuia sa imi adun putintica rabdare ramasa si sa ma joc cu el, ca sa am cateva ceasuri de liniste dimineata macar vreo saptama. Spor si voua!

          Răspunde

Lasă un răspuns

