Experiment olfactiv

Inspirata de Roxana, am refolosit ouale noastre de la activitatea de potrivire prin sunete  pentru un alt joc de potrivire, de data aceasta prin miros.

Aveti nevoie de:

  • oua de plastic (sau alte recipiente aproximativ identice);
  • dischete demachiante sau bucatele de vata;
  • diferite esente (rom, vanilie), parfumuri.

Eu am alcatuit 5 perechi, pe una am incercat sa o las inodora, una a fost cu esenta de vanilie (careia S. i-a spus, mirosind-o, „sirop”), alta cu esenta de rom, o a treia cu parfumul tatalui si o a patra cu parfumul mamei (pe care S. l-a indentificat imediat).

Le-am separat in cosulete diferite, si apoi perechile le-am pus separat pe masura cele potrivea:

 S. a fost mult mai interesat si mai atent la aceasta activitate olfactiva, decat la cea cu sunete. De altfel, lui de mic i-a placut sa „adulmece” lucruri si singurul lui obiect de atasament a fost o lumanare mare si groasa care miroasea a scortisoara🙂

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. Foarte interesant…am tot vazut aceasta activitate…si tot spun sa o incercam si noi…..mai ales ca D. este si el un mare mirositor :)))
    Ai vazut ca ti-a recunoscut parfumul? :)ce bine o cunoaste el pe mamica lui🙂

    Răspunde
  2. Si noi avem activitatea pe lista, ne inspiram de la voi, ce bine ca i-a placut lui S.!

    Răspunde
  1. 10 idei senzoriale: stimularea olfactiva si gustativa | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

