Puzzle gigant cu antonime

Unul dintre primele jocuri cumparate de la Famous Kids Toys a fost un puzzle gigant de podea, pe tema antonimelor, in limba engleza. L-am luat pe cand era S. micut, nu neaparat pentru el, cat pentru a inveseli atmosfera de la orele de engleza (copiilor le place sa se mai aseze din cand in cand pe podea si sa faca altceva decat scris si citit, chiar daca sunt in clasa a 5-a sai a 7-a, si uneori retin mai bine printr-un joc hands on). A fost folosit de foarte multe ori pana acum.

Fiindca S. la descoperit in dulap si a vrut sa vada ce este, l-am facut impreuna, am discutat pe marginea lui, am numit opusurile si in romana si in engleza, iar in final l-am strans (pentru ca stiti bine de acum, puzzle-urile nu sunt marea pasiunea a lui S.).  A fost insa o activitate placuta de seara,noua pentru S., din care el a invatat ceva. Pe masura ce va creste si va reusi sa faca el insusi puzzle, sunt sigura ca il va indragi si mai mult. 

Din pacate, nu l-am mai vazut in magazin in ultima vreme.

Articolul anterior
Articolul următor
Lasă un comentariu

8 comentarii

  1. Jocul va reveni curand, sper, in oferta noastra. Impreuna cu celelalte din seria lui educativa, desigur.
    Ne bucuram ca va place 🙂

    Răspunde
  2. Imi place! Copila e fun puzzle-uri (asta pentru ca si mie imi plac foarte mult si a fost stimulata de entuziasmul meu) si sunt convinsa ca si-ar dori asa ceva. Multumesc pentru link-ul catre Famous Kids Toys, am gasit si alte jucarii ce m-ar interesa!

    Pe blogul meu te asteapta un premiu (http://soaredemartie.blogspot.com/2012/02/liebster-blog.html). Sper sa il accepti! 🙂

    Răspunde
    • Dana, ma simt onorata! Multumesc mult pentru premiu, e primul premiu de blog pentru mine. Blogul acesta imi ofera multe surprize in ultima vreme 🙂

      Răspunde
  3. jocurile de la Famous Kids le-am descoperit prin intermediul tau si am ramas placut impresionata de ele 🙂
    am cumparat mai multe jocuri in engleza pentru ambii copii abia astept sa le dau si sa invatam impreuna lucruri noi 🙂
    mersi 😉

    Răspunde
    • Stiindu-i chiar si virtual pe Daria si Andrei, sunt sigura ca se vor distra de minune dar si vor invata mult, sunt copii foarte capabili.

      Răspunde
  4. am primit un premiu virtual si am raspuns provocarii de a premia blogurile pe care le apreciez 🙂
    http://piticidarvoinici.wordpress.com/2012/02/07/gand-bun-imbracat-in-haina-de-premiu/

    Răspunde

Lasă un comentariu