…si al doilea premiu…

Eram necajita un pic, pentru ca as fi continuat cu nominalizarile, dar trebuia sa ma opresc la 5 bloguri (pe care le-am ales in functie de orientarea spre educatia timpurie). Apoi a venit ce-a de-a doua surpriza, un al doilea premiu, si aici pot continua lista blogurilor indragite…

Iata regulile premiului:

1. Aminteste persoana care ti-a acordat premiul printr-un link catre blogul ei.

Antoaneta, de la Pitici dar voinici, careia ii multumesc si ii intorc din plin aprecierile.

2. Raspunde intrebarilor care insotesc premiul.

Eu aleg sa raspund mai mult in numele meu, pentru ca exista o intrebare la care nu pot raspunde in numele lui S. Sper ca va fi la fel de interesant 🙂

a. Care este produsul de machiaj favorit?

Favoritul meu din toate timpurile a fost fondul de ten de la Burjois (Plus que parfait), din pacate nu se mai face de cativa ani. (al lui S., hmmm…nu are voie la farduri, dupa ce a distrus cateva, dar isi alege mereu din trusa un mic roll on pentru cearcane si ochi umflati, de la Garnier, pe care il consuma aiurea, desigur. Si daca ma prinde in toane bune desface toate cutiutele si le miroase).

b. Care a fost trend-ul preferat in 2011?

N-am fost niciodata in trend. Au fost perioade cand mi-a placut cate ceva din moda (de pilda, moda cu mult roz si balerini si imprimeuri inflorate, dar asta a fost de muuuult…) In 2011 cred ca s-au purtat niste bolero-uri crosetate (in general am vazut ca s-au purtat tricotajele), si acelea mi-au placut. (Va spun si ultimul trend al lui S.din 2012- este stripteas-ul- sa nu faca vreo discriminare in curentele de fashion…le discrimineaza pe toate!).

c. Care este desertul tau preferat?

Mie imi place si acum prajitura cu foi Lica facuta de mama mea: nimic nu bate amintirea ei, din pacate raman cu amintirea, mama nu a mai facut de mult. (lui S. ii plac bomboanele, dar nu pleaca din LIDL, daca isi aminteste, fara un ou Kinder- cred ca mai mult pentru surpriza decat pentru ciocolata)

d. Culoarea preferata?

La portelanuri, albastrul si albul, la gresie si faianta, cremul si marourile, la suflet, verdele inchis.

e. Care este prenumele tau?

Raluca-Laura (motivul pentru care am ales sa raspund in numele meu, pentru ca S. va ramane S. pe blog 🙂 ).

f. Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o.

Nu stiu…dar va spun ultima care m-a facut sa o ascult over and over againhttp://www.youtube.com/watch?v=CFOac8zybPE

g. Pisici sau caini?

In copilarie preferam pisicile, acum mi-as dori un caine pentru S.

3. Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog.

Mi-e dor de prietena mea din copilarie, Ana.

Premiaza cate bloguri crezi tu ca ar merita acest premiu (raman la 5, ca sa intregesc lista precedenta).

Sunt bloguri dragi mie, fie ca le-am cunoscut pe scriitoarele lor virtual, fie ca imi sunt prietene vechi.

Asigura-te ca anunti proprietarii blogurilor ca au primit acest premiu.

I will, promise!

Nicoleta, de la Flori de mandarin– pentru ca multe dintre retetele ei imi aduc aminte de vacantele petrecute la bunici, la Straja, in Bucovina.

Luminita, de la Capricii– pentru ca e cea mai veche prietena a mea (de cand eu aveam 6 ani si ea 5, si iata ca acum fac 31).

Claudia– pentru ca aflu mereu lucruri interesante de la ea, in materie de jucarii si jocuri, si nu numai.

Adriana – pentru ca mi-au placut proiectele ei (gen casuta de carton, si alte decoratiuni), si as vrea sa scrie mai des 🙂

Cristina, care m-a impresionat cu ornamentele origami facute de ea, si mai nou cu martisoarele florale, delicate. 

Si as fi continuat cu multe bloguri din blogroll, a fost greu sa aleg doar cateva…Imbratisari calde tuturor prietenilor virtuali!

Lasă un comentariu

8 comentarii

  1. Mulțumesc Raluca 🙂 Ai fost, ești și vei fi o dulce! Și citind răspunsurile la întrebări….nu te-ai schimbat deloc de când te știu 🙂 Cel puțin în unele domenii

    Răspunde
  2. Ralu, multumesc! Primul meu premiu 🙂

    Răspunde
  3. oaaaaaaaa! si la mine e primul premiu de acest gen si-ti multumesc mult de tot!!! oricum, tu meriti toate premiile din lume!

    Răspunde
    • Claudia, nu ai idee de cate ori am gasit pe blogul tau ceva care sa ma faca sa zic:” wow, vreau sa incerc si eu”, sau „e fain, imi place, vrem si noi”! Ca sa nu mai spun cat de mult admir hainutele crosetate de tine- esti foarte talentata!

      Răspunde

Lasă un răspuns

