Experiment cu apa si banuti

S. este fascinat de experimente, asa ca ma bucur cand dau peste unul usor de pus laolalta, care sa il si implice complet. Asadar, cand am dat peste acestea, nu am stat pe ganduri si le-am pus in aplicare.
Aveti nevoie de:

  • un pahar transparent, aproape plin cu apa;
  • multe monede (noi am tot adunat in porcusor, asa ca am avut suficient material didactic de data asta🙂 ).

Am asezat pe o tava paharul si monedele- sa nu faceti greseala pe care am facut-o eu, de a nu pune suficienta apa (a trebuit sa mai adaug ulterior). Am inceput sa punem monedele in apa si era evident cum nivelul apei a crescut, iar inainte de a se revarsa apa a facut un fel de cupola deasupra paharului. Foarte interesant!

apabaniPentru al doilea experiment aveti nevoie de:

  • o moneda;
  • o pipeta;
  • un vas cu apa.

Am incercat sa vedem de cate picaturi de apa este nevoie pentru a acoperi complet moneda. Pentru copiii mai mari, care stiu sa numere mai sus de 20, poate fi un exercitiu de estimare. Pentru noi, insa, a fost mai mult un exercitiu de motricitate fina si precizie, si pure fun! Lui S. i-a placut atat de mult incat a ramas sa repete experimentul de unul singur.

monedaExperimente reusite va doresc si voua!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

8 comentarii

  1. Ce experiment frumos, ce baietel super-incantat!!!
    Minunat!

    Răspunde
  2. foarte interesant! Si lui D. i-ar placea mult, mai ales cel cu pipeta🙂

    Răspunde
    • Da, mai ales ca el poate si sa estimeze ate picaturi ar putea intra pe pipeta! Cu copiii mai marisori posibilitatile se largesc🙂

      Răspunde
  3. Buna!

    Sunt Vlad de la Nota de Subsol si vin cu o mica rugaminte la tine! Stiu ca data trecuta pentru favorul pe care mi l-ai facut prin postarea unui articol ti-am oferit un domeniu .info, dar acum am nevoie de o favoare pe care ti-o voi intoarce oricand cu placere…
    Tot ceea ce te rog sa faci este sa pui filmuletul pe care l-am pus eu pe blog in ultima postare (cea cu impozitele) intr-o postare de-a ta si sa-i dai un share pe Facebook.

    Te rog sa ma ajuti si te asigur ca gestul tau nu va fi uitat!
    Iti multumesc anticipat si iti doresc un weekend placut!

    Răspunde

Lasă un răspuns

