Despre Sara

Am primit un e-mail de la Teodora, mama Sarei. Pe mine m-a rascolit foarte mult relatarea din spital, desi vestile despre Sara sunt imbucuratoare. Sa ne rugam in continuare pentru Sara si pentru toti copiii care se lupta cu cancerul.

Dragi prieteni,

 Joi seara am venit cu Sara de la Cluj. A facut a 4-a serie de citostatice. De data aceasta s-a simtit mai rau, dar Dumnezeu a fost bun cu noi si a convins-o pe D-na. doctor sa ne dea drumul din spital joi, desi, initial se gandea s-o mai tina internata o zi. Incepand de vineri au inceput ninsorile – Domnul ne-a adus acasa la timp, slava Lui! Desi starea fizica a Sarei e mai rea, rezultatul la radiografia facuta arata ca tumora Sarei a scazut vizibil, ceea ce e un alt motiv de bucurie si de lauda la adresa lui Dumnezeu!

…In noaptea de dupa tratamentul Sarei, pe la 3 m-am trezit de plansul cuiva. Nu mi-am dat seama imediat ce se intampla. Salonul unde stam noi e vis-à-vis de sala de tratamente si initial am crezut ca e vorba de un copil care plange, dar nu era asa. Am inceput sa inteleg cuvintele: “Anita, unde esti?” ”” Anita, de ce m-ai parasit? Anita, te iubesc asa de mult… Anita…Anita… Numai dimineata la 6 a venit un domn cu o targa sa ridice trupul neinsufletit al Anitei de la salonul vecin cu al nostru. Am fost martora indirecta la agonia acestei mame – ne despartea doar un zid, dar in salon cu ea erau internate inca 2 mame cu 2 fetite bolnave care au asistat in mod direct la toata aceasta drama.

 Pentru mine, Spitalul de Oncologie din Cluj ramane o mare provocare –e cel  mai dureros loc in care am stat vreodata. Sara mai are de facut 2 serii de citostatice, pe 15 si 29 februarie, dupa care va trebui sa repete CT sau RMN pentru a se vedea efectul tratamentului si a se decide daca mai e nevoie de continuarea lui prin radiatii.  Mi-as dori si ma rog Domnului ca tratamentele Sarei sa se termine cu cea de-a 6-a cura de citostatice. In acelasi timp, stiu ca Domnul are planul Lui si asa cum ne-a dat putere sa rezistam pana acum, ne va da putere sa rezistam pana la capat.

Ma rog de fiecare data sa fiu capabila sa mangai, sa incurajez, dar ma simt depasita de situatiile pe care le intalnesc. Stau muta si ma rog pentru toti cei pe care-i vad pe acolo – asta e tot ce pot sa fac deocamdata.

 E greu cand vezi si auzi de atatia copii care mor de cancer sa crezi ca pentru copilul tau Domnul are un plan diferit… si totusi eu asta cred. Oricat de mare e valul deznadejdii care vine peste mine cateodata, incat simt ca ma ineaca, ca ma tranteste la pamant, ca ma paralizeaza frica, ingrijorarea, temerile de orice fel, Dumnezeu meu e mai mare – El ma ajuta sa ma ridic si sa merg inainte, punand in adancul inimii mele speranta ca soarta Sarei va fi diferita. Abia acum invat ce inseamna credinta. Abia acum invat ce inseamna sa ma bazez pe promisiunile lui Dumnezeu din Cuvantul Lui si nu pe ce-mi spune inima sau alte soapte din jur.

 Stiu ca v-ati rugat pentru noi, si va multumesc mult tuturor. Niciodata nu am apreciat atat de mult rugaciunile celorlalti ca acum, cand suntem in cuptorul incercarii.

Dumnezeul meu sa va rasplateasca dupa bogatiile harului Sau!

Teodora

Articol anterior
Lasă un comentariu

7 comentarii

  1. Dumnezeu sa va ajute, Teodora!

    Răspunde
  2. lenuta

     /  7 Februarie 2012

    Doamne ajuta pe Sara si familia ei, cu nadejde cu putere si sigur maine va fi mai bine.
    Toate gandurile bune si ruga noastra sa fie cu voi cu toti.

    Răspunde
  3. Multumim, Ramona si Lenuta, ca sunteti alaturi de Sara!

    Răspunde
  4. Mult curaj si speranta in continuare! Rugaciunile noastre sunt pentru voi!

    Răspunde
  5. Taby

     /  2 Martie 2012

    Domnul sa va mangaie, Raluca si desemenea familia Sarei! El sa va(ne) asculte si sa va (ne) intareasca pe vesnicie!Oriunde mergeti nu uitati sa contati pe El!Fiti binecuvantata!

    Răspunde

Lasă un răspuns

