Lectia despre arici

Proaspat intors din vacanta de la bunici, S. si-a reluat lectioarele lasate un pic la o parte in luna decembrie.

Prima dintre ele a fost despre arici, animale tare indragite de baietelul nostru.

Am construit-o in jurul cartii Luciei Muntean– Povestea puiului de arici– o poveste simpatica despre un arici care descopera rolul tepisorilor sai, dar si un talent special. Dupa ce am citit povestea, am parcurs fisele Montessori pe care Camelia le-a pus cu atata generozitate la dispozitie. Tot de la Camelia am printat un dosar cu date despre arici.

ariciS. a colorat aricii Montessori si a fost foarte interesat de facerea dosarului nostru.

Am pregatit si o alta poveste in care protagonistul e un mic arici descurcaret, o poveste scrisa de Laura Frunza si aparuta in e-cartea Mama mea scrie o carte.

A fost o lectioara simpatica si numai buna pentru reinceperea scolii de acasa.

Despre arici noi am mai povestit aici, iar Camelia a avut niste lectii fermecatoare aici si aici.

Articolul anterior
Articolul următor
Lasă un comentariu

5 comentarii

  1. Ce lectie frumoasa, Raluca!
    Ma bucur mult ca lui S. ii plac aricii, inca mai pregatesc destul de multe materiale ce il au ca protagonist (asta pentru ca si M. il adora).
    Multi pupici si spor la joaca frumoasa!!!

    Răspunde
  2. Mihaela Pop

     /  29 decembrie 2012

    Cred ca lui S. i-a placut foarte mult lectia. Ai folosit materiale foarte frumoase si foarte interesante.

    Răspunde
  1. Pre-scriere cu…arici si nu numai – Mic Atelier de Creație

Lasă un comentariu