Lectia despre gaste

Dupa arici, am luat la rand gastele- o lectie la care mi-a ramas gandul de multa vreme, de cand am citit despre una pe aceasta tema pe blogul Cameliei.

Tocmai de aceea mi-am dorit sa am cartea atat de frumos ilustrata, cu poezii clasice pentru copii, de la Cartea Copiilor , pe care o recomandam aici. Multumim din inima pentru ea, Erika!gaste

Asadar, pentru mini-lectia noastra am folosit Povestea gastelor de George Cosbuc si o pagina dintr-o carte tip acordeon de la editura GamaFamilii de animale. Este o carte foarte frumoasa si calitativa, ce ofera informatii interesante despre mai multe familii de animale domestice si salbatice- lui S. i-a placut atat de mult incat am sfarsit prin a o citi pe toata. Multumim asa de mult, Camelia!

Am folosit si fisele Montessori in limba romana, oferite gratuit pe  blogul Mic atelier de creatie, iar aici puteti citi despre lectia lor despre gaste.

O lectie mica, de maxim 30 de minute, dar draguta si interesanta pentru S.

Happy learning!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

10 comentarii

  1. Mihaela Pop

     /  29 Decembrie 2012

    Si Alinutei si lui Mihaita le plac foarte mult animalele si pasarile. Mihaita acum incepe sa le recunoasca, dar Alinuta il ajuta si ii spune despre fiecare cate ceva. Aveti carti si materiale foarte frumoase.

    Răspunde
    • Cred nici voi nu sunteti departe cu materialele, iar copiii, inca o data trebuie sa iti spun, sunt deliciosi! Sa stii ca daca acum investesti in ei (asa cum sunt sigura ca o faci) te vor uimi atat de mult peste un an-doi! Vad asta la S.- la inceput eram cam dezamagita, acum se vede toata munca de doi ani!

      Răspunde
  2. Ce frumos v-ati organizat, Raluca! Si ma bucur atat de mult sa vad cum si alti copilasi folosesc fisele gandite de noi. Multumesc mult pentru asta si felicitari pentru lectia frumoasa!!!

    Răspunde
    • Camelia, inca o data multumim pentru materialele oferite asa de generos- stiu ce munca e in spatele lor, noi doar le printam si le folosim, dar aperciez mult ce faci pentru noi toti!

      Răspunde
  3. Vai, cartea aceea, Poezii din copilărie este absolut superbă! Mie cred că-mi place mai mult decât lui G.😀

    Răspunde
  4. si noua ne place mult🙂
    o lectie frumoasa,pupici lui S. si Catiushei!

    Răspunde

Lasă un răspuns

