Sensory bin de toamna-2012

Ii pregatisem lui S. un sensory bin de toamna, folosindu-ma de frunze textile superb colorate (le-am gasit intr-un magazin second-hand, aratand impecabil, si cantarind mai nimic), si de comori din gradina secreta a Catiushei.

Sa va povestesc un pic despre gradina Catiushei: de ziua ei, Cati a primit de la Sara o cutie colorata, in care prietena mai mare i-a alcatuit un coltisor de natura: flori si frunze presate, castane, conuri, potpourri frumos mirositor si alte lucruri care, puse laolalta, alcatuiau o poezie de toamna. Gestul in sine, de a-i aduce o gradina intr-o cutie, e delightful.

Am imprumutat cate cava din aceasta cutie magica, si le-am pus impreuna pentru un sensory bin colorat si texturat. Am amanat insa momentul jocului cu el, pentru ca prietena noastra Camelia a a fost atat de draguta si i-a mesterit lui S. un arici micut si dulce, din argila polimerica. Multumim din suflet, Camelia, ai facut un baietel fericit ieri! De ce e atat de important ariciul pentru noi? L-am intrebat intr-o zi pe S. care animal ii place cel mai mult, si ghiciti voi ce a raspuns…

Asadar, am incorporat in joaca noastra de toamna si o mini-lectie despre arici- am facut pretend play, am urmarit niste filmulete pe youtube, si am citit impreuna povestea Laurei Frunza (Micul arici descurcaret), pe care o puteti savura si voi din Mama mea scrie o carte. Imi doresc sa continuam lectia cu niste printables in stil Montessori, puse la dispozitie de Camelia- s-a intamplat ca si ea cu M. au invatat tot despre arici zilele astea.

O toamna bogata in..joaca!

 

 

Articolul precedent
Lasă un comentariu

11 comentarii

  1. Vai tu Raluca ce mi-i dor de frunze uscate! Aici toate-s verzi😀 mai ales că a plouat și înverzit totul😀

    Răspunde
  2. Raluca, ma bucur atat de mult ca ariciul este pe gustul lui S.! Joaca voastra este superba, cu siguranta S. isi va aminti mult timp de ea.
    Va imbratisez cu drag!

    Răspunde
  3. Frumos! Imi place mult cutia Ecaterinei, e superba!

    Răspunde
  4. ce idee minunata: o gradina intr-o cutie! imi place mult🙂
    spor la joaca,S!

    Răspunde
  5. Ce copii minunati, intr-un peisaj de vis!

    Răspunde
  1. De toamna… | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

