Bilant de blog

Adriana m-a inspirat, de dimineata, sa fac un bilant statistic al blogului- nu stiu cati dintre cititori, in afara de bloggeri, ar fi interesati de asa ceva, dar e o ocazie sa va multumesc tuturor pentru ca ati facut sa se dezvolte Caiet pentru casa mea.

Prin februarie 2010 mi-a venit ideea sa imi fac blog, mai mult pentru a-mi jurnaliza gandurile. Numele vine de la un caiet cu coperti de matase chinezeasca, unde imi mobilam starile, obiectele si camerele casei mele virtuale cu citate. Pe douazeci dintre acestea le puteti citi aici- Caietul de joi.

Dupa cateva articole, am uitat complet de ideea de blog, pana cand am descoperit pasiunea pentru educatie timpurie si nevoia de a impartasi jocurile noastre intr-un mod organizat, cu fotografii si surse. Pe atunci, Baietelul de argint avea un an si zece luni. Astazi are 3 ani si 10 luni, si am parcurs drumul acesta frumos impreuna.

De atunci, paginile blogului au fost accesate de peste 240.000 de ori, si sper ca fiecare pagina deschisa sa va fi fost de ajutor in vreun fel sau altul. Trebuie sa multumesc in mod special site-urilor si blogurilor care v-au trimis inspre mine (pe langa motoarele de cautare, Facebook sau Yahoo.mail)

Copilul.ro

Dulce Casa

Economisim.info

Mic atelier de creatie

Marius Cruceru

Ursuleti nazdravani

Julia Toys.ro

Lia Crisan

Noi si caminul nostru

Mami, joaca-te cu mine

Rasfoind motivele de cautare prin care ati ajuns la Caiet pentru casa mea, am observat ca cel mai mult v-au interesat povestile de viata, cum ar fi cea victorioasa a Sarei; metode de stimulare a vorbirii la copilul mic- metoda Hanen; sindromul Patau si povestea Capsunicii, activitatile Montessori, lectiile de engleza si…jucariile tricotate 🙂

In aproape 3 ani, am scris aproape 850 de articole, s-a comentat de peste 5800 de ori, si asta imi arata ca ati fost alaturi de noi constant- ca v-au interesat informatiile si povestile blogului, ca ati vrut sa imi impartasiti opinia voastra.

Daca in decembrie 2010 media vizualizarilor pe zi era de 27, in decembrie 2012 este de 553. Vizitatorii blogului poposesc, in marea lor majoritate, din Romania, Italia, Marea Britanie, Moldova, Germania, Statele Unite, Cehia, Austria, Spania si Grecia.

Bucuriile bloggingului sunt numeroase- imi place in continuare sa scriu si sa povestesc cu voi zi de zi, este lucrul pe care simt ca il fac „pentru mine”. De departe, cel mai important castig al blogului sunt prieteniile primite „in dar”. Voi sunteti cadoul meu cel mai mare, si ma simt imbogatita pentru ca va cunosc pe fiecare dintre voi! Pe unele dintre bloggerite sau administratori de site-uri am ajuns sa le cunosc chiar si personal- Camelia, Roxana, Laura, Ioana de la Bebelogic, echipa de la Copilul.ro. Lista de prietene virtuale cu care mi-ar placea sa stau la taifas la o ceasca de ceai e luuuunga, si sper sa va vad  off line pe cat mai multe dintre voi!

La inceput de 2012 imi doream pentru blog sa creasca, sa fie o rampa de lansare pentru noi si frumoase prietenii- asteptarile mele au fost implinite si intrecute!! Im 2013 imi doresc sa reusesc sa mentin constanta postarilor (chiar daca, vorba Iuliei, m-a atins si pe mine blogging fatigue), dar mai ales sa pot ajuta prin promovarea unor cauze umanitare, a unor servicii oferite de prieteni dragi, prin toate informatiile utile pe care sper sa le impartasesc cu voi pe blog si prin activitatile si recomandarile educative despre care vreau sa pot scrie la fel de des ca si pana acum.

Va multumesc ca popositi constant si cu drag in coltul meu de lume virtuala, si sunteti la fel de bineveniti si de acum!

Articolul următor
Lasă un comentariu

29 comentarii

  1. Felicitari , Raluca…blogul tau este o binecuvantare pentru mine si pentru toti cititorii tai. Sa stii ca eu, aseara, am facut o postare identica :)) inca nu am publicat-o pentru ca doresc sa o public in ianuarie cand stii ca serbam si noi un an de blogging🙂. Multumim pentru toate articolele scrise cu multa dragoste si atat de frumos (stilul tau este unic, minunat) pentru noi!
    Cu drag, Coca…ma bucur atat de mult ca ne-am cunoscut …chiar daca doar virtual🙂

    Răspunde
    • Coca, abia astept sa citesc bilantul tau! Stiu ca tu ai muncit si mai mult pentru blogul tau, ai toata admiratia mea pentru munca sicreativitatea ta! Eu sunt onorata ca ma numesti prietena ta, chiar daca deocamdata doar virtuala🙂

      Răspunde
  2. Felicitari, Raluca pentru acest impresionant bilant de blog🙂
    Iti doresc ca anul care vine sa iti aduca impliniri si sa iti realizezi ce ti-ai propus!

    Răspunde
  3. :)) sa corectezi tu, te rog…” pentru ca doresc sa o public in luna ianuarie” …multumesc mult ! :)….topaiau ursuletii pe langa mine :))

    Răspunde
  4. Felicitări pentru frumoasele tale rezultate şi pentru calitatea postărilor, pentru forţa, perseverenţa şi frumuseţea scrierii. Este o plăcere să venim aici, în spaţiul tău virtual, unde ne simţim bine, ne bucurăm, sperăm şi învăţăm cum să ne jucăm şi cum să fim părinţi şi oameni mai buni. Cu drag şi admiraţie, Mihaela

    Răspunde
    • Mihaela, mereu ma coplesesti cu cuvintele tale frumoase, care ma ridica si ma incurajeaza. Multumesc pentru ele si pentru ca gasesti de folos articolele de pe blog, si te imbratisez cu drag!

      Răspunde
  5. Raluca, iti admir daruirea, puterea, frummusetea interioara si exterioara, verticalitatea si onestitatea inca de pe vremea cand te citeam din umbra, ca sa spun asa.
    Felul in care ai primit o straina in viata voastra a fost o lectie ce m-a marcat pe tot restul vietii, iar prietenia ce a urmat nu mai are nevoie de descriere… Pot sa spun, cu mana pe inima, este, dupa venirea puiului in viata mea, al doilea mare, urias dar pe care l-am primit de la viata.
    Va doresc sa cresteti si sa evoluati asa frumos cum stiti voi sa o faceti, iar pe noi sa ne bucurati multi ani de acum, cu gandurile, trairile si bucuriile voastre.
    Va imbratisam cu toata dragostea din lume!

    Răspunde
    • Camelia, si noi va iubim din tot sufletul, M. este ca o nepotica (deja nu numai virtuala🙂 ) iar pe tine te simt ca pe o sora! Toate gandurile bune, urarile si imbratisarile le intoarcem inzecit inspre voi!

      Răspunde
  6. Felicitari,draga Ralu!
    Ma bucur mult ca te-am cunoscut virtual.Poate reusim sa ne intalnim si in viata reala🙂
    Anul 2013 sa-ti aduca ceea ce iti doresti😉

    Răspunde
  7. Raluca, felicitari pentru un bilant asa de frumos!
    Ma bucur ca ne-am cunoscut „virtual” si va doresc un An nou plin cu sanatate!!

    Răspunde
  8. carmen

     /  28 Decembrie 2012

    La multi ani voua si blogului! Sper ca la anul sa te ajute Dumnezeu si sa scrii despre inca un copilas (in burta sau in afara ei – asa cum iti doresti) ! Va doresc multa sanatate, rabdare si putere….Am plans deseori pentru progresele micutei voastre – chiar este un copil minunat, iar pe S. nu il voi uita niciodata din cauza pozelor cu pisicul (atata dragoste e in el)….

    Răspunde
  9. violeta argatu

     /  28 Decembrie 2012

    Placerea e si de partea mea🙂. cu mult drag vizitez blogul tau, de unde nu de putine ori ma resuscitez, mai iau o gura de „aer proaspat”🙂. MULTUMESC!

    Răspunde
  10. Raluca, ai un blog minunat si te felicit din toata inima pentru munca pe care o depui aici! Eu vin de fiecare data cu drag sa mai citesc despre ce mai fac baietelul si fetita ta minunata. Va doresc un An Nou cat mai bun, tie si familiei tale, dar si blogului tau🙂

    Răspunde
    • Iulia, cu drag si eu intru pe blogul tau si imi place asa de mult comunitatea ce s-a creat! Un an nou fericit, prosper si cumpatat si tie!

      Răspunde
  11. Felicitări Raluca! Să o ții tot așa! Noi suntem mici ca și blog😉 avem doar un an și două luni!

    Răspunde
  12. Mihaela Pop

     /  28 Decembrie 2012

    Felicitari ! Ma bucur pentru tine si, totodata, pentru mine ca te-am cunoscut in minunata ta casuta virtuala ! Dumnezeu sa te ajute in tot ce ti-ai propus si anii viitori. Asteptam cu mult drag urmatoarele articole.

    Răspunde
  13. andru

     /  28 Decembrie 2012

    Te citesc cu mare drag, Raluca! Ai construit aici un colt de viata frumoasa, plina, calda! Asa incat sper ca oboseala sa treaca dupa o vacanta scurta si sa te citim mult timp de acum inainte!

    Răspunde

Lasă un răspuns

