O pereche de stelute

Din clipa in care am aflat de concursul de pe Copilarim, Impodobim bradul, mi-am dorit sa particip, pentru ca imi plac provocarile si simteam nevoia de o activitate creativa numai pentru mine. Stiam exact ce vreau sa fac: un glob dantelat. Aveam sa folosesc ultima bila de polistiren, ramasa de la setul de planete. Doar ca…exact cand am prins momentul ideal sa ma apuc de treaba (Cati dormea, S. era afara), am uitat cu desavarsire unde am pus bilele. Cu siguranta le-am pus…”bine” pe undeva…

Asadar, imi trebuia repede alta idee. Si am vrut sa pictez. Mi-am amintit si de traditia americana de a agata in brad ornanente cu pozele copiilor, din diferiti ani. Avem si  noi doua astfel de rame haioase. Mi-am amintit si de cutiile de pizza pe care doream sa le reciclez in vreun fel. Si m-am hotarat.

Am printat o forma de stea, nu prea mare. Cu ajutorul ei am decupat din cartonul cutiilor doua stele, iar uneia i-am facut un cerc mare la mijloc. Le-am pictat cu culori uleioase (asta aveam la indemana, sunt pe principiul de a folosi ce e in casa). Nu le-am vrut perfecte, le-am vrut doar ale mele. Le-am lacuit cu oja transparenta si sclipicioasa  (sunt totusi ornamente de Craciun, trebuie sa aiba un pic de bling). Am printat doua poze de ale copiilor, din pacate au iesit cam intunecate pentru ca se cam terminase tusul din imprimanta. Cand am lipit cele doua parti, am pus si panglica bleumarin pentru agatat. Pe una dintre ele am lipit stelute argintii si aurii- stiam ca lui S. ii vor placea.

Dar si asa, imi sunt tare dragi stelutele acestea. Imi vor aminti de primul Craciun al lui Cati, si planuiesc sa caut poze si din anii anteriori si sa le fac astfel de rame. Iar aceasta sa devina o traditie de familie…

Stiu ca cerinta  concursului specifica un ornament, dar cum eu am doi copii, sper ca se accepta si o pereche :). Concursul se incheie pe 5 decembrie, deci- spor!

Mult succes tuturor participantilor!

Articolul următor
Lasă un comentariu

29 comentarii

  1. violeta_argatu

     /  17 noiembrie 2012

    super idee! o sa aplic si eu…sa vad cand gasesc o „portita” :D. Abia astepts a vad reactia lui Ioan cand o sa „se vada in brad” :).Succes la concurs!!!

    Răspunde
  2. Raluca, ce stelute minunate!!! Mie nu mi-ar fi trecut prin cap aceasta idee, multumesc din suflet pentru ea!
    Imi plac la nebunie, te felicit din tot sufletul!!!!

    Răspunde
  3. Mihaela Pop

     /  17 noiembrie 2012

    E superba perechea de stelute! Ai niste idei foarte frumoase si foarte originale! Imi plac foarte mult. Chiar o sa incerc si eu pentru braduletul nostru.

    Răspunde
  4. Felicitari,au iesit foarte frumoase!Nici eu nu stiam „obiceiul americnilor” asa ca ne-ai invatat si pe noi ceva!
    Daca iti plac provocarile,poate ne onorezi cu prezenta ta la „claca in asteptarea Craciunului”. 🙂 (pe blog gasesti detalii).
    Succes la provocare.

    Răspunde
  5. Absolut superbe! Succes! Nici nu știam de concurs! 🙂 Foarte frumoase Raluca!

    Răspunde
  6. Foarte frumoase!Multa bafta la concurs!

    Răspunde
  7. Superb!! Ne plac tare mult stelutele:)!! Felicitari – o sa aveti un bradut minunat:D! Va tinem pumnii si va multumim ca sunteti alaturi de noi si abia asteptam sa impodobim bradutul virtual impreuna anul acesta:)

    Răspunde
  8. Minunatii de copii in minunatii de stelute. Daca mai faci inca doua stelute cu voi parintii sau daca gasesti bila de polistiren o poti inscrie la darul meu de blog, bineinteles daca iti face placere http://dulceameacasa.blogspot.ro/2012/11/dar-de-blog-craciunul-colorat.html

    Răspunde
    • Oana, sa stii ca trecusem pe lista si concursul tau…doar sa am timp sa fac ceva dragut, si ma inscriu negresit 🙂

      Răspunde
  9. Foarte frumoase sunt stelutele. Mi-ar placea sa incerc si eu astfel de decoratiuni. Bafta la concurs!

    Răspunde
  10. ce idee faina, o fac si eu, dar o sa pun o poza de familie, in care sa fim cu totii

    Răspunde
  11. Foarte frumoase! SI eu m-am gandit la acelasi lucru, de a pune pozele copiilor intr-o decoratiune de brad, numai ca nu am apucat sa transfomr ideea in realitate. Bravo!

    Răspunde
  12. Vai, ce frumoase sunt. ma alatur si eu multimii de mai sus care le apreciaza.
    Sunt superbe de fapt. si noi vrem sa facem niste stelute dar asteptam foile de spuma 🙂
    Succes la concurs.

    Răspunde
  13. Emella Navi

     /  4 decembrie 2012

    frumoase stelutele Raluca! ne-ai mai dat o idee de pus in practica pentru bradutzul de Craciun. Multumim!
    Bafta la concurs! sa stii ca am participat si noi cu pinguinii veseli! te invitam sa-i vezi , daca ai timp.
    O seara buna si idei excelente!

    Răspunde
    • Sunt superbi pinguinii! Meriti premiul cel mare- felicitari din toata inima!

      Răspunde
      • Emella Navi

         /  5 decembrie 2012

        multumesc mult Raluca! m-ai facut sa rosesc…… si noua ne plac pinguinii acestia veseli, si pentru ca am facut mai multi, am mai si daruit!
        cat despre premiu…..sunt si altii care-l merita pe deplin! important e ca am participat !
        oricum, multumesc mult, de la tine am invatat ca nimic nu se arunca , din orice se poate crea ceva interesant; iar baietelul meu vine la mine cu cate o sticluta, un ambalaj si-mi spune „din asta ce mai facem?”

        Răspunde
        • Mirela, exact asa face si S.!!! Nu arunca nici o hartie de la vreo bomboana, o pune in buzunar si zice „Poate facem un joc cu asta” 🙂

          Răspunde
  1. Steaua sus rasare!!!! « pitici dar voinici
  2. Cadouri pentru bunici, create de nepoţi

Lasă un comentariu