Liebster blog award

Despre sufletul meu este unul dintre blogurile care mi-a fost alaturi inca de la inceputul calatoriei mele virtuale (si nu e putin lucru, implinim in curand 3 ani…).  Saptamana trecuta m-a nominalizat la un premiu de blog, la ale carui intrebari raspund cu drag:

1. Cat timp ai putea sa stai fara telefon mobil si internet?

Daca e musai…stau. Dar nu cu placere, si intru in sevraj foarte curand🙂

2. Ce ai alege intre a fi tuns chel sau a avea parul albastru?

Par albastru, in mod sigur.

3. Care a fost cea mai haioasa intalnire, si aici ma refer la un date ?

Nu-mi amintesc intalniri haioase.  Cred ca cea mai aproape de haios a fost cand am mers la Humulesti, dar aia a fost cu sotul meu. Tot date se cheama, nu?

4. Care este mirosul pe care nu il suporti?

Ceratonia. Era o chestie de cereale cu roscove, pe care ma forta sa o manac tatal meu cand eram mica. Nu ii suport nici gustul, nici mirosul.

5. Consideri cumva ca mai exista un program interesant la televizor?

Nu mai ajung decat foarte rar sa vad ceva la televizor, dar imi plac programele de genul before and after, in special pe decoratiuni interioare.

6. Cat de veche este perechea ta preferata de blugi?

Aproximativ un an. E si singura…prefer raiatii.

7. Numeste prima poezie invatata.

Habar nu mai am😦 Probabil ceva de la gradinita, dar nu imi mai amintesc.

8. De ce crezi ca barbatii isi dezvelesc/mangaie burta in public?

Din lipsa de educatie.

9. Care este cea mai frumoasa amintire cu parintii sau familia ta?

Cu tatal meu, cand ne invata italiana pe patul cel mare din dormitor, cu mama mea, cand isi punea Nana Mouskouri in timpul stersului prafului (nu se intampla des, dar atunci parea fericita si imi amintesc cu drag asta).

10.Esti dispus sa faci compromisuri pentru cei dragi?

Depinde despre ce compromis e vorba, dar a-mi incalca principiile fundamentale nu sunt dispusa pentru nimeni.

Dau leapsa mai departe la Antoaneta, Adina, Nicoleta si Valentina.

Articolul precedent
Lasă un comentariu

3 comentarii

  1. am zâmbit cu gândul la mama ta și mi-am făcut cinste cu o porție de muzică în interpretarea Nanei M, pentru că era și preferata mea, pe vremuri, iar cu graba și alergătura nu am mai reușit să ascult nimic de la ea. merci de sugestie. și Domnul să te aibă în paza Sa, pe tine și pe cei dragi ai tăi.

    Răspunde
    • Amin, asisderea si tie…Singura mea frustrare e ca nu stiu cum te cheama (Am cautat pe blog de mai multe ori) CUm sa iti zic?

      Răspunde
  1. Liebster blog award de la Raluca « pitici dar voinici

Lasă un răspuns

