Jucarie Montessori pentru dezvoltarea indemanarii

O data pe luna sau la cateva luni, vizitez micul magazin second hand de care va povestesc, mai ales cand se aduc jucarii. La ultimele doua vizite am gasit niste „comori” de care sunt foarte incantata. Ultima oara, printre altele, am cumparat o jucarie Montessori multifunctionala. Este din lemn si material textil (detasabil, se poate spala si calca fara  probleme).

Trei dintre cele patru laturi ale fiecarui cosulet de genul acesta are cate o functie- cea mai interesanta, functiile de invatat sa inchiei un nasture, o catarama, un siret. Apoi, pe o latura este jucarie senzoriala, pe cealalta este o parte sortativa (trebuie sa mai caut niste forme potrivite).

Sunt tare incantata de ea (mai mult decat S.) , pentru toate posibilitatile de utilizare pe care le pot avea cu ea pentru Cati, si pentru alti copii daca vreodata m-as respecializa pe terapie ocupationala.

Nu stiu cat a costat, in mod sigur muuult mai putin daca as fi cumparat-o de undeva noua (in cazul in care as fi si gasit asa ceva).

Voi ce cumparaturi interesante si frugale ati mai facut in ultima vreme?

Articolul următor
Lasă un comentariu

20 comentarii

  1. raluca

     /  16 Noiembrie 2012

    Iti spun eu, ca am fost unici distribuitori. Pretul la raft era de 110,00 ron nou. Ma bucur ca este pe maini bune o asemenea jucarie.

    Răspunde
  2. Excelentă jucărie, Raluca. Îmi amintesc cât de greu i-a fost lui Mihnea să înveţe să facă fundă dublă şi nici acum nu o face cu uşurinţă. Prima dată, a încercat în parc la un fel de ateliere ale copiilor. Nu i-a ieşit şi a fost atât de enervat, că multă vreme nu a mai vrut să încerce. În fiecare dimineaţă, se străduieşte cu îndârjire să îşi lege singur şireturile şi mereu îmi vine să îl ajut. Cunosc şi adulţi care nu ştiu să facă o fundă dublă cu un singur nod. Jocurile de îndemânare sunt foarte importante! Ai o întreagă comoară de jucării utile!

    Răspunde
  3. tomitza

     /  16 Noiembrie 2012

    Terapia ocupationala este extraordinara dar nu are nici un sprijin la noi,din pacate,prea mare.

    Răspunde
  4. Vream și noi🙂 Într-adevăr foarte drăguță și utilă! Din păcate nu cunosc aici magazine second. Este aici Jumbo, de unde cumpărăm noi jucăriile. În România este? Am văzut că în Bulgaria este acest lanț de magazine. Jumbo are jucării super tari la prețuri super super mici! De exemplu pe un motociclist cu telecomandă foarte frumos și mare, am dat doar 11 euro. Eu în România pe o mașinuță cu telecomandă de două ori mai mică am dat 35 ron! Tare fain ar fi să fie și în România Jumbo!

    Răspunde
  5. Wow, Raluca!!! Sunt fantastice jucariile!!! Si eu visam candva la asa ceva, poate reusesc sa fac ceva asemanator, imi place la nebunie ideea.

    Răspunde
  6. Raluca, zi-ne si noua unde este magazinul acesta minune sa ii facem si noi o vizita. Te citesc zilnic si te admir pentru rabdare si indemanare.

    Răspunde
    • Este in Piatra Neamt- daca esti din Piatra scrie-mi te rog un e-mail si iti explic pe larg unde este🙂 Multumesc pentru cuvintele frumoase!

      Răspunde
  7. Foarte faina achizitia voastra🙂
    In ultima perioada, eu nu prea am gasit jucarii SH interesante…
    In schimb, de la Kaufland am cumparat rechizite foarte ieftine: http://stilulmeudeviata-jurnal.blogspot.ro/2012/11/reducere-la-rechizite-in-kaufland.html

    Răspunde
    • Da, Adriana, am citit articolul si mi-a starnit asa de multe nostalgii!!! N-am mai fost in Kaufland de cateva luni…

      Răspunde
  8. foarte practice! sa sebucure cati de ele!

    Răspunde
  9. violeta_argatu

     /  16 Noiembrie 2012

    super jucarie!!!! crezi ca e prea mult dc te rog sa revii -cand poti si daca poti- cu cateva detalii in plus,eventual o idee despre cum crezi tu ca s-ar putea face ?😀 . sansele ca noi sa gasim o asemenea jucarie sunt minime, asa ca atunci cand m-ar chinui talentul sau…mai bine spus,cand l-as prinde pe al meu sot la inghesuiala😀😀,l-as pune sa ne faca si noua una.nu prea-mi dau seama din poze cum e realizata

    Răspunde
    • Violeta, am sa fac poze la una desfacuta, ca sa iti faci o idee, si o adaug in atrticol cat de repede, ok ? Nu e imposibil de replicat.

      Răspunde
  10. mariana

     /  16 Noiembrie 2012

    poti sa imi spui te rog pe unde e magazinul acesta?

    Răspunde
    • Mariana, daca esti din Piatra Neamt scrie-mi te rog un e-mail si o sa iti dau detalii despre unde se afla magazinul, ok?

      Răspunde
  11. violeta_argatu

     /  17 Noiembrie 2012

    nu e nici o graba,Raluca. asteptam atat cat e nevoie🙂.multumim

    Răspunde
  12. clauditza

     /  24 Noiembrie 2012

    Unde gasesc materiale didactice montessori? As vrea sa cumpar, sunt scumpe dar as vrea sa achizitionez cate ceva.

    Răspunde
    • Claudia, un site exact cu materiale Montessori nu stiu. PE site-urile cu jucarii de lemn ai gasi cate ceva in stil Montessori, dar cel mai sigur pe Amazon sau e-bay, sunt si persoane care fac comenzi din Anglia sau America si ai putea incerca asa.

      Răspunde

Lasă un răspuns

