Pictam, amestecam, invatam

Doua dintre activitatile prietenelor noastre mi-au atras atentia saptamana asta si am considerat camerita incercate cu S.

Prima, inspirata de Camelia si M., se refera la obtinerea culorilor secundare din culori primare. As vrea sa va arat si activitatea Maiei, poate in curand voi putea.  Aici gasiti un filmulet cu explicatii despre cum se obtin culorile secundare- noi am incercat doar prima parte:

S. a fost incantat sa vada cum apar culorile mov, verde si portocaliu (la verde pusese prea mult albastru si a trebuit sa adaugam din ce in ce mai mult galben pentru a fi convingator).

In dimineata in care am facut aceasta activitate, vazusem la Valentina un super joc cu litere magice- tot ceea ce trebuie sa faci e sa scrii cu o culoare cerata alba pe foaia alba pe care copilul va picta. I-am pregatit lui S. doua astfel de foi, una cu cifrele pana la 9, alta cu litere. Daca folositi acuarele este foarte simplu, dar daca folositi tempera, sa folositi culoarea mai diluata pentru ca experimentul sa iasa.

Am eu o banuiala ca baietelului meu ii place cel mai mult…albastrul 🙂

S. a fost foarte incantat si eu consider activitatea o reusita!

Articolul anterior
Lasă un comentariu

6 comentarii

  1. Lui David ii place…Movul :))
    Si mie mi-a atras atentia activitatea Valentinei. E foarte interesanta.
    S, are rabdare sa stea sa coloreze? David nu are aceasta pasiune 🙂

    Răspunde
    • Nu il tine ocupat mai mult de 20 de minute, dar picteaza cu placere. De colorat cu creioane colorate, nici vorba!

      Răspunde
  2. Si lui D. ii place albastrul…acum, ca vorbeste bine, imi si spune: „ma bucur ca ati vopsit camera in albastru…oooo…ce ma bucur ca are lucrul asta culoare albastra…tu stii ca albastrul este preferatul meu! ”
    NIci D. nu se omoara cu coloratul, doar sa fie online :)) sau sa aiba ceva ffff interesant de colorat(masini de curse, vreo locomotiva).

    Ff draguta pictura voastra….poate facem si noi desene din acestea magice. 🙂

    Răspunde
  3. Elenei ii place mult sa picteze. Imi cere uneori si sa coloreze dar nu prea ii place cu culori, prefera cariocile.
    Ma bucur ca v-a placut activitatea.

    Răspunde

Lasă un comentariu