Despre diploma si alte recomandari…

Va mai amintiti de concursul de primavara organizat pe Blog D’Agatha? Ei bine, am primit o frumoasa diploma, pentru are multumim din toata inima (si am castigat si un loc in clasament, datorita voua, celor ce ne-ati votat!).

Intr-o cu totul alta ordine de idei, vreau sa va atrag atentia asupra unor reduceri- Ed. Litera a redus CD-urile de muzica clasica si o parte din cartile colectiei Descopara Lumea la 5 lei fiecare- nu m-am putut abtine sa nu comand, mai ales ca noi aveam Secretele tehnicii si stiu cat de mult ne-a placut, mie si lui S., aceasta carte. Transportul este gratis pentru comenzi mai mari de 70 de lei.

Elefant .ro are si el reduceri de pana la 60% la carti pentru copii, si transport gratuit pentru comenzi de peste 85 de lei.

Stiti voi si alte good deals?

 

Lasă un comentariu

12 comentarii

  1. Da, mai e Teora cu reduceri intre 30 si 40%.

    Răspunde
  2. mersi pt pontul cu Litera, chiar vroiam cartile din colectia descopera lumea si le-am si comandat 🙂

    Răspunde
  3. la Libraria copiilor mai sunt unele reduceri
    de pe elefant am comandat si eu o gramada de carti pt R, in we si cate as mai fi luat!!!
    daca vreti cod de reducere la Teora, dati de stire, ca am si eu

    Răspunde
  4. libris.ro are reduceri mari la carti…depinde ce anume te intereseaza.

    Răspunde
  5. Laura Frunza

     /  29 Martie 2012

    Cu Elefant iar am luat semi-teapa, o parte din carti nu sunt pe stoc, ci pentru precomanda. Vad ca repeta prostia pe care au mai facut-o, cu reducerile la carti inexistente.

    Răspunde
    • Laura, si eu am luat tzeapa cu Elefant- am facut o comanda mare si nu am fazut coletul niciodata- am mai auzit recenzii negative- dar cei care au reusit sa primeasca pachetele comandate se pare ca au fost foarte multumiti!

      Răspunde
  6. mda, am patit si sa aleg carti care nu erau de fapt pe stoc. cum procedeaza cu ele? le expediaza tot la pretul redus, atunci cand le au, sau nu le mai trimit deloc?

    Răspunde

Lasă un răspuns

