Cati- 19 luni

…cu o zi intarziere. Pentru ca ieri nu mi-am dat seama ca e 26!

Se cuvine totusi sa sarbatorim progresele!

Ieri am reusit, dupa multa vreme, sa ii fac din nou lui Cati Testul Portage. Site-ul fusese in reparatii. Ce m-a uimit la rezultatele testului a fost saltul cognitiv pe care l-a facut Cati in ultimele 6 luni. Ca sa va dau doar un exemplu, i-am luat o jucarie noua, iar cand ii spun „Apasa butonul albastru”, „Invarte iepurasul”, Cati face lucrurile acestea de la sine, fara sa le fi invatat sau repetat eu cu ea. Pur si simplu intelege ce i se cere si executa comanda.

Si tararea arata ceva mai bine, iar la evaluarea (o data la 3 luni) a celor de la NACD Bob Doman ne-a spus ca e multumit de progresele pe care le vede.

Incepe sa isi manifeste vointa, sa ii fie frica de anumite jucarii/jocuri, iar mie si asta mi se pare un pas inainte in dezvoltarea ei.

Daca va intrebati de Cati sta in fundulet…ei bine, DA! A reusit sa mentina pozitia (fara sprijin extern) mai bine de 5 minute, dar pentru ca inca nu s-a ridicat singura in pozitia asta, nu o punem des pentru ca nu ii aduce nici un beneficiu- ea trebuie sa se miste si sa isi dezvolte musculatura.

Suntem cu un mic pas inainte si in diversificarea noastra hiper intarziata, Cati reuseste sa manace cu lingurita cantitati tot mai mari.

O multime de vesti bune, nu-i asa?

Way to go, Cati!

Articolul următor
Lasă un comentariu

43 comentarii

  1. INtr-adevar: ce de vesti minunate! La muuuuulti ani, micutei voastre luptatoare!! Este un copilas tare, tare scump! Eu zic ca DUmnezeu a facut mari minuni pentru voi !
    multi pupici din partea ursuletilor! 🙂

    Răspunde
    • Multumim, VCoca, intr-adevar, si eu le consider minuni in viata noastra, si pun mare pret pe rugaciunile ce se inalta pentru noi.Intoarcem pupicii!

      Răspunde
  2. la multi -multi ani!!!
    felicitari pentru progrese!
    p.s.:ii sta foarte bine imbracata in rosu 🙂

    Răspunde
  3. violeta argatu

     /  27 noiembrie 2012

    mai mult decat minunata :).Felicitari si…la mai multe vesti mai mult decat minunatae :). Doamne ajuta!

    Răspunde
  4. Nicoleta

     /  27 noiembrie 2012

    Felicitari printesa mica pt. progrese (in rochita asta esti o adevarata printesa)! Te pupam dulce!

    Răspunde
    • Multumim, Nico- e o rochita speciala primita cadou la aniversarea de 1 an. Si la Cati ii place, asa de greu a fost sa ii fac poze ca se tot juca cu ea 🙂

      Răspunde
  5. Felicitari si la multi ani! Multa sanatate, rabdare si progrese si in continuare! E o luptatoare si o frumoasa! Pupam printesa in rosu!

    Răspunde
  6. Cati, felicitari pentru progrese!
    Pupici!

    Răspunde
  7. Tot mai multe progrese îți doresc! Testul Portage îl aveam și eu 🙂 L-am avut ca temă prin facultate și mi-a rămas de atunci! Încă nu am apucat să-l fac lui G.din păcate! 😦

    Răspunde
  8. O lupatoare de mica.

    Răspunde
  9. Claudia

     /  27 noiembrie 2012

    Bravooo! Dumnezeu sa va ajute mai departe! Sa aveti parte numai de bucurii si progrese din partea ei! O minune de fetita!

    Răspunde
  10. Alexandra

     /  27 noiembrie 2012

    Felicitari! la cit mai multe progrese! multa sanatate va dorim tuturor.

    Răspunde
  11. Este o fetita superba!!!

    Răspunde
  12. Doamne ajuta!ne bucuram sa auzim de vesti bune…
    Si eu am remarcat costumatie ei rosie,eleganta ca o printesica(sau o capsunica,hi,hi)!pupici!

    Răspunde
  13. Felicitari!E o fetita foarte frumoasa!

    Răspunde
  14. Flori Radu

     /  27 noiembrie 2012

    La multe, multe lunite inainte!
    Felicitari, inca o data, pentru progrese! Pup!

    Răspunde
  15. Bravo, Cati!!!!La cat mai multe lunite si la cat mai multe progrese!

    Răspunde
  16. Mihaela Pop

     /  27 noiembrie 2012

    La multi ani Cati ! Ne bucuram de vestile bune ! Multi pupici !

    Răspunde
  17. La multi ani, Capsunica! Esti o fetita minunata! Ma bucur enorm pentru progresele tale. Sunt mandra de tine si de mamica ta 🙂 Va imbratisez pe amandoua!

    Răspunde
  18. Lorena

     /  29 noiembrie 2012

    Am citit cu mare drag progresele minunatei Capsunici. Sa va ajute Dumnezeu sa o tineti din bine in mai bine.

    Răspunde
  19. babymanager

     /  1 decembrie 2012

    Bravo! La multi ani!

    Răspunde

Lasă un comentariu