Bradut cu stea

Cum am inceput sa planific activitatile pentru Craciun (stiti voi, impachetarea cartilor tematice, pregatirea lectioarelor educative, reluarea unor activitati vechi, ganduri pentru altele noi…) am tot rasfoit categoria de Craciun a unor bloguri americane, si am dat peste cateva idei simple si dragute. SIMPLU e cuvantul cheie la mine pe blog, nu-i asa 🙂 ?

Avem cateva spatule de lemn, asemanatoare betelor de inghetata pentru crafts, dar mai late un pic. Am folosit trei dintre ele (si un rest ramas de la bradutul anterior), pentru a face un craft descoperit aici. Am avut nevoie de:

  • trei spatule si jumatate;
  • vopsea verde si maro (eu am folosit culorile de la Ikea si o carioca Do-a-dot);
  • o steluta (am avut una de lemn desprinsa dintr-un wind-chime foarte frumos- Cati s-a jucat cu el atat de mult pana a reusit sa o traga de tot);
  • glitter glue auriu;
  • o bucata de panglica pentru agatatoare;
  • pistolul de lipit.

Am vopsit betele in verde si le-am lasat sa se usuce. Le-am lipit in triunghi, am atasat steaua in varf si tulpina la baza, si al atasat agatatoarea dintr-o panglica verde. Mie mi se pare dragut:

E atat de usor de facut incat pot fi implicati in etape chiar si copii mici, iar in loc de pistol de lipit puteti incerca cu lipici sau aracet.

Cu acest ornament de Craciun ma inscriu la concursul de pe blogul Arta si creativitate.

Articolul anterior
Lasă un comentariu

27 comentarii

  1. Foarte foarte frumos!

    Răspunde
  2. Foarte frumos!Bafta la concurs!

    Răspunde
  3. Mihaela Pop

     /  25 noiembrie 2012

    Da. Ai mare dreptate SIMPLU e cuvantul cheie la tine pe blog. Dar SIMPLU in cel mai bun sens al cuvantului. Ne dai „mura-n gura” cum s-ar zice. Imi place foarte mult si aceasta idee pe care voi incerca sa o aplic cu Alinuta. Ea se bucura foarte mult cand o implic in astfel de craft-uri la care poate lucra chiar ea. Sper sa ne iasa macar pe un sfert de cum a iesit la tine. Din mainile voastre ies lucruri minunate. Aveti un dar aparte.

    Răspunde
    • Mihaela, tocmai pentru ca sunt cam neindemanatica aleg chestii mai putin complicate 🙂 Si noi ne distram tare mult si ne relaxam cand ne apuca creativitatea 🙂

      Răspunde
  4. Mihaela Pop

     /  25 noiembrie 2012

    A, SI MULTA BAFTA.

    Răspunde
  5. foarte frumos!! si multa bafta!

    Răspunde
  6. ca de obicei ne incanti cu lucruri frumoase si usor de facut cu cei mici 🙂
    felicitari!
    bafta la concurs!!!!

    Răspunde
  7. foarte frumos bradutul vostu!

    Răspunde
  8. Chiar frumos si usor de facut.
    bag de seama ca voi ori ati mancat multa inghetata ori ati fost de multe ori la doctor la consult. (de aveti atatea spatule)
    ori amandoua 🙂

    Răspunde
  9. Cat de bine a iesit, felicitari. la cat mai multe tutoriale, multumesc

    Răspunde
  10. Bafta la concurs.

    Răspunde
  11. L-am facut si noi ieri, bradutul! In cateva exemplare, ca a vrut Una sa si daruim unor prieteni! Au iesit tare draguti, si mie-mi sunt dragi!

    Răspunde
  1. Brăduţ din beţe de îngheţată « Idei pentru mamici si copii
  2. Un bradut si un Mos Craciun “in varf de bat” | doua fete cucuiete

Lasă un comentariu