Brad in brad

Am intrat in hora facerii ornamentelor de Craciun si, dupa perechea de stelute, am incercat un bradut din spatule de lemn, gasit intr-un e-book creat de scriitoarea blogului Motherhood on a dime.

Pentru ca a fost vorba de folosirea pistolului de lipit, taierea spatulelor, am lucrat mai mult eu decat S. la asamblare.

Am taiat betele din lemn (cu foarfeca) din ce in ce mai scurte, lipindu-le alternativ pe un bat intreg. Dupa ce bradul a fost asamblat, S. si-a incercat talentul la colorat bradutul, cu cariocile Do-a-dot  si varianta lor redusa (fac mai putina mizerie, bataia de cap e mai mica).

A doua zi, cand bradul s-a uscat, am lipit pe el ornamentele (globuri din pompoane mici, stelute argintii si aurii), iar S. a pus beteala din glitter glue auriu.

Ta-dam…

Cu acest bradut ma asez si eu la claca de la KaBea, in asteptarea Craciunului. Veniti si voi?

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

31 comentarii

  1. Raluca, bradutul vostru este superb! Felicitari!!!

    Răspunde
  2. A iesit minunat!

    Răspunde
  3. superb! felicitari!!!
    bafta la concurs!!!!

    Răspunde
  4. Foarte, foarte frumos, Raluca! Succes la concurs!

    Răspunde
  5. Laura Frunza

     /  20 Noiembrie 2012

    Am facut si noi bradutul asta, acum vreo saptamana, dar n-am apucat sa-l pun pe blog. Noi l-am facut din betisoare verzi si in varf i-am pus o stea. Foarte frumos bradul vostru, e mai ingrijit decat al nostru, la mine s-au cam aschiat marginile cand am taiat, mini-fierastraul era cam tocit.

    Răspunde
    • Eu am incercat cu foarfeca, dar e drept ca betele mele sunt ceva mai subtiri decat betele pentru arts &crafts. Abia astept sa vad cum a iesit al tau!

      Răspunde
  6. Foarte frumos! Chiar foarte frumos! Felicitări! Și eu am în vedere claca🙂 Încă nu am apucat să fac postarea!

    Răspunde
  7. Emella Navi

     /  20 Noiembrie 2012

    frumos bradutul vostru! spor la treaba in continuare!

    Răspunde
  8. Foarte frumos v-a iesit bradutul,felicitari ! Ma bucur ca te-ai alaturat si tu la claca, multumesc :* !
    Am rugamintea sa treci link in mesaj si ma refer la toti cei care vor dori sa participe,altfel nu voi sti cine participa si cine nu,fiindca nu urmaresc pe toata lumea prin email !🙂
    Iti doresc succes la claca !Pup !

    Răspunde
  9. Foarte frumos a iesit bradutul!Bafta la concurs!Azi ne inscriem si noi:)

    Răspunde
  10. Ce bradut minunat si vesel!! Va arata grozav in bradul cel mare!!🙂 Te pricepi grozav sa manuiesti uneltele, Raluca!!🙂

    Răspunde
    • Multumesc, Coca- a fost coproductie- si S. a participat🙂 Nu e deloc greu, stii ca eu aleg numai lucruri putin complicate🙂

      Răspunde
  11. super idee si a iesit grozav cu adevarat. va arata foarte bine in bradul cel mare . felicitari!

    Răspunde
  12. Raluca, bradutul a iesit foarte, foarte frumos!Succes la concurs!

    Răspunde
  13. Ce bradut frumooos! felicitari si bafta la concurs!

    Răspunde
  14. Spor la treaba, sa ne spuneti cum a iesit!

    Răspunde
  15. Mihaela Pop

     /  24 Noiembrie 2012

    Foarte frumos braduletul! O sa ma incercam sa facem si noi cate ceva, chiar daca inca suntem cam stangaci.

    Răspunde
    • REzultatele astea stangace sunt cele mai pretioasa- ma uit cu drag la crafturile pe care le-am pastrat de anii trecuti🙂

      Răspunde
  1. Brăduţ din beţe de îngheţată « Idei pentru mamici si copii

Lasă un răspuns

