Cum ne mai jucam

Pe langa cartile citite, jucariile mutate de colo- colo, dulapurile scotocite si alte pozne, vreau sa va arat ce mai face S. intr-o zi plina.

Am scos plastilina si am facut aceasta activitate cu betisoare. S. a observat ca daca pui o bila pe un betisor seamana cu o acadea, si doar asta l-a interesat, sa faca bomboane si sa le puna la fiert pe o ascutitoare 🙂

Am pictat cu buretele pe sabloane:

Si-a pus sortul si s-a jucat cu castroane, linguri si macaroane, ca un adevarat bucatar:

A fost in general mai cuminte si mai cooperant decat intr-o zi cu mai putine activitati, asa ca se merita sa investesc un pic de timp in pregatirea lor.

Cu aceasta postare imi doresc sa particip la Provocarea de vineri a Laurei Frunza, care incearca saptamana aceasta sa adune cat mai multe idei de activitati pentru copii, cand zapada prea mare ii tine captivi in casa.

Articolul următor
Lasă un comentariu

9 comentarii

  1. UIte ca la acadele noi nu ne gandisem :).
    Bucatareala le place si nazdravanilor mei…e o activitate ce i-ar tine ocupati in fiecare zi, daca i-as lasa si se vede ca si S. e tare, incantat….l-ai pus si sa mature?:)
    LA noi, A. mai matura…ff des ia o maturica mica si un faras., pe care le folosesc pentru camera..D. mai putin 😉

    Răspunde
    • Acadelele S. le-a introdus in peisaj. Eu vroiam sa fac…forme geometrice 🙂 El se gandeste numai la bomboane 🙂
      MAi matura si el cand era mic, acum i-a trecut 🙂

      Răspunde
  2. Roxana Rusu

     /  13 februarie 2012

    Ce dragut e S cu sortuletul. Observ ca baietii nostri au aceleasi preferinte. Vreo 2 luni am crezut ca David se va face bucatar. In fiecare zi, petrecea cate 2-3 ore gatind clatitele pentru mama, tata, bicu,bica,etc.

    Răspunde
    • Clatite din plastilina?
      S. deja cere un cutit (neascutit) cand vede ca fac mancare si bucatareste si el pe langa mine. Altel nu pot face absolut nimic in bucatarie…

      Răspunde
  3. valentina

     /  13 februarie 2012

    O sa incercam si noi sa pictam pe sabloane ca Elena e fan pictura, insa cand picteaza trebuie sa-i pun foaia pe o tava pentru ca altfel murdareste tot. Se pare ca S. e mai atent.

    Răspunde
  4. Raza de soare

     /  13 februarie 2012

    Raluca,exact la chestia cu plastilina si betisoare m-am gandit pentru astazi dupa activitatea cu triunghiurile insa eu vroiam sa ma opresc doar la formarea unui triunghi din plastilina si betisoare.
    Suntem pe aceeasi unda?

    Răspunde
  1. Activităţi de vreme rea şi o nouă provocare « Idei pentru mamici si copii

Lasă un comentariu