Guest posting

Cand Iulia de la Economisim.info a deschis usa blogului ei pentru guest posting, am fost imediat provocata sa analizez care ar fi cel mai bun principiu de economisire pe care l-am experimentat pana acum. M-am gandit la bugete, frugalitate, mijloace de a suplimenta venitul sau de a reduce cheluielile. Apoi mi-am amintit care a fost perioada in care m-am simtit implinita din punct de vedere financiar (nu in sensul ca am avut cel mai mult, ci ca am realizat cu banii ceva ce m-a facut fericita). Despre asta am povestit in primul meu articol ca guest post: Daruind vei dobandi.

Multumesc, Iulia, pentru aceasta oportunitate!

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

11 comentarii

  1. Si eu iti multumesc, Raluca, pentru articolul deosebit de frumos si pentru tot!

    Răspunde
  2. Marius

     /  13 Februarie 2012

    Cred ca o problema in biserici este lipsa invataturii cu privire la administrarea banilor . Pe ici pe colo se mai vorbeste dar mult prea putin , dupa parerea mea .
    Personal incerc sa aplic cinci principii :
    – munceste
    – daruieste
    – economiseste
    – investeste
    – cheltuieste

    Răspunde
    • Bune principii! Doar ca uneori e musai sa chletuiesti inainte de a economisi. Iulia are niste sfaturi foarte bune cu privire la economisire, e o mare inspiratie pentru multe dintre noi.

      Răspunde
  3. Foarte frumos articolul, Raluca!
    Si noi am experimentat de multe ori faptul ca e mai ferice sa dai decat sa primesti!

    Răspunde
  4. Ai scris foarte frumos, Raluca!
    Si mie imi place sa daruiesc, carti, hainute, fara un motiv anume, si o fac din toata inima, si, la fel, am acceptat de la cateva prietene lucrusoare necesare pentru Clara, care mi-au fost foarte utile in acesti doi ani.

    P.S. Si eu citesc blogul Iuliei si mi se pare foarte util.

    Răspunde
    • Eu sunt pe principiul „dar din dar se face rai”, si imi place sa fac lucuruile sa circule 🙂 Insa sa stii ca am fost foooarte binecuvantata si primim multe lucruri- trebuie doar sa invatam sa si dam pe masura.

      Răspunde
  5. Roxana Rusu

     /  15 Februarie 2012

    Felicitari Raluca pentru articol. Daca macar jumatate din populatie ar darui cu siguranta nu ar mai fi oameni necajiti, saraci si neajutorati. Cati dintre noi avem lucruri prin dulapuri pe care nu le folosim si de care am uitat?! Problema la noi eu cred ca e dorinta nefireasca de a avea mai mult, chiar daca nu ai nevoie!

    Răspunde
    • Asa e, Roxana, eu deja ma simt vinovata pentru numarul de jucarii pe care il avem- hainutele lor si ale mele le triez mai des, cred ca e timpul sa fac asta si cu jucariile 🙂 Trebuie sa invatam sa dam mai des, si pentru binele altora, dar mai ales pentru al nostru.

      Răspunde

Lasă un răspuns

