Pagina de Facebook a blogului- necesara sau nu?

Pana nu demult, nu aveam o pagina de Facebook a blogului. Obisnuiam sa distribui articolele care mi se pareau mai interesante direct pe pagina mea personala.

Am observat un lucru de-a lungul timpului- multi dintre vechii mei prieteni si noile mele cunostinte pe FB nu sunt vorbitori de limba romana. Sunt oamenii pe care i-am cunoscut de-a lungul timpului, in calatoriile, job-urile sau scolile pe care le-am facut; pe ei nu-i va interesa un post despre activitati pentru copii mici (poate ca nici nu au), scris in limba romana. In schimb, pe pagina lor de FB va aparea intotdeauna link-ul distribuit de mine (la care ei nu au acces din cauza barierei lingvistice), iar asta poate ca-i va plictisi.

Pe de alta parte, am vazut cat de simplu este sa fii la curent cu noutatile de pe blogurile pe care vrei sa le urmaresti, dand un simplu LIKE paginii lor de FB. Este mult mai usor decat a subscrie prin e-mail. Apoi, daca gasesti articolul interesant, este suficient sa accesezi linkul si l-ai citit; dar nu e obligatoriu, daca nu vrei sau nu ai timp.

Cu ajutorul unei pagini de FB poti tine legatura cu cititorii blogului in afara comentariilor, ii poti cunoaste mai bine „imprietenindu-te” cu ei, si uneori ajuta mult sa adaugi „o faţa” vocii cu care povestesti de mai multa vreme.  

De asemenea, cred ca e o unealta buna de promovare a blogului- in ziua in care mi-am creat pagina de FB pentru Caiet pentru casa mea, am avut cele mai multe accesari de pana atunci.

Detalii tehnice si alte sugestii practice puteti citi si aici.

Articol următor
Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. mie mi se pare necesara. intri in legatura mai usor cu oamenii,si ei sunt la curent cu noile postari
    mie im i place sa vad pe FB ce ai mai postat 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

