Craft- omul de zapada

Dimineata de astazi am dedicat-o arts&crafts-urilor de Craciun. Am facut felicitari, amprentare, pictura si crafts, dar acum vreau sa va povestesc despre oamenii nostri de zapada. Ideea e foarte simpla, nu imi amintesc daca am vazut-o prima oara intr-o poza pe Facebook sau pe acest blog, dar mi-am spus ca asa ceva as putea face si eu.

Am folosit:

  • simple culori de la Ikea,
  • o spatula de lemn,
  • o bucatica mica de panglica,
  • un cleste de rufe din lemn,
  • pistolul de lipit.

 L-am pictat, i-am pus fular, l-am lipit de clestele de rufe (poate il voi agata undeva, sau poate voi ornamenta cu el vreun cadou). Iata ce a iesit:

Va intrebati ce a facut S. in tot acest timp? Si-a facut si el un om de zapada (cu foarte putin ajutor din partea mea), pe care l-a incadrat intr-un peisaj pictat de el:

Cu oamenii nostri de zapada participam la darul de blog al  Oanei, si uram succes tuturor celor inscrisi!

Articolul anterior
Articolul următor
Lasă un comentariu

16 comentarii

  1. Foarte frumos omuletul de zapada!Bafta la concurs!

    Răspunde
  2. Un om de zapada ne aminteste intotdeauna ca vine Craciunul…chiar si fulgii de nea ne duc cu gandul acolo. Iar baietelul tau de argint se pare ca vrea sa vina Craciunul mai repede :D. mult succes la extragere!

    Răspunde
  3. Mihaela Pop

     /  24 noiembrie 2012

    Foarte frumosi omuletii de zapada. Imi plac foarte mult ideile cu care vii. Abia astept sa creasca putin si Alinuta si Mihaita sa putem face si noi impreuna astfel de craft-uri. Multa bafta la concurs!!!!!

    Răspunde
    • Multumim mult, Mihaela! Chiar daca Alinuta e mai mica, poti sa faci cu ea crafturi, sa se invete cu ideea de a face. S. nu arunca nici hartiile de la bomboane, le pune in buzunar si zice ca va face un joc din ele 🙂 Uite omul nostru de anul trecut-https://caietpentrucasamea.wordpress.com/2012/01/12/omul-de-zapada/

      Răspunde
  4. Ce fain a iesit!
    Intrebare: pistolul de lipit e celebrul hot glue gun despre care citesc pe blogurile straineze? daca da, mai stii cumva de unde l-ai luat si cat a costat (cu aproximatie)? am dat la un moment dat un gugal si am obtinut rezultate intre 20 si 300 RON si m-am pierdut 🙂

    Răspunde
    • Exact Ligia- mie mi l-a luat Camelia sintr-un magazin de chestii pentru hobby cu ~30 de lei. E Foarte simplu de folosit si foarte util.

      Răspunde
  5. Foarte frumos! Succes Raluca! O să particip și eu 😉 Nici nu știam de concurs! 🙂

    Răspunde
  6. Laura Frunza

     /  26 noiembrie 2012

    Ce dragut e! L-am facut si eu acum cativa ani si i-am mai facut ca prieten un Mos Craciun 🙂 Le mai am si acum. Uite, astea sunt: http://laurafrunza.com/2009/12/24/ultimele-decoratiuni-de-craciun/ Ce mult a trecut de atunci…of, cum mai zboara timpul!

    Răspunde
    • Si al tau e superb, Laura- stiam eu ca uitasem ceva la palarie 🙂 Pe unele le voi pastra si eu, pe altele le voi darui…Nu stiu exact ce voi face cu acesta.

      Răspunde
  1. Oameni de zapada | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un comentariu