Carti despre cavaleri (3)

Va povesteam zilele trecute ca inspiratia pentru aceasta saptamana a cavalerilor (trei zile, mai degraba 🙂 ), a venit de la Daiana. Ea ne-a daruit o carticica foarte frumoasa, superb realizata, pentru baietei mici ca S. si chiar si mai mici (paginile sunt dintr-un carton foarte gros, culorile vii, textul putin)- despre Sir Norris la Castel. Cartea este in limba engleza, si ne place foarte mult- multumim  din suflet, Daiana!

Ei bine, in jurul acestei carticele planuiam sa facem mica noastra lectie despre cavaleri, dar Adina , auzind de planurile noastre, a transformat-o intr-o lectie mare. Ea ne-a imprumutat 3 carti pe tema aceasta, si recuzita pentru pretend play.

Cum sa devii cavaler- Ghid pentru scutieri– Ed. Corint Junior- o carte spectaculoasa, numai buna de daruit baietilor peste 7 ani- dar va spun drept ca a gustat-o si S., intorcandu-se la ea in cateva randuri.

Vreau sa stiu mai multe despre…Cavaleri si castele– Ed. Teora- potrivita tot pentru copii de la 7 ani in sus, noi am povestit dupa imagini.

The Tournament– o carte in limba engleza, scrisa de Heather Amery si ilustrata de Stephen Cartwright, perfecta pentru 3-4 ani, S. a intragit-o mult.

Pentru S. a fost un adevarat „festin” livresc, i-a placut lectia enorm, mereu povestesti acum despre „cabalei” si eu cred ca a fost tare castigat. Multumim, Adina, pentru cartile acestea atat de faine!

In afara de aceastea, mai avem o carte despre cavaleri, din seria Discovery, descarcata gratis de pe Amazon, iar Andru recomanda de la ed. Rao- Cavaleri si fortarete– multumim de recomandare!

Happy learning! 

Articolul anterior
Lasă un comentariu

14 comentarii

  1. faine carti!
    spor la joaca si la invatat,S.! 🙂

    Răspunde
  2. andru

     /  1 noiembrie 2012

    Cui i se intinde un deget iti ia toata mana! Asta am sa fac si eu, am sa iau toata mana si-o sa va mai arat doua carti pe care le avem acasa si care au prins foarte bine la Una.

    O carte de la Teora, „Viata la castel” (http://www.teora.ro/cgi-bin/teora/romania/mbshop.cgi?database=16&action=view_product&productID=0870&category=09). E o carte de dimensiuni mari, tiparita pe hartie lucioasa, e frumos ilustrata. Acopera, in mare, tot ce tine de viata la castel (Povestea castelelor, Unul dintre primele castele, In marele turn, In incinta, Sub asediu, La ospat, La turnir etc.), apoi trece in revista tot felul de constructii intarite de pe meleaguri diverse (Un castel de cruciat, O fortareata de samurai. Fortul unui mogul, Un castel romantic). Am notat, in paranteze, titlurile capitolelor, poate intereseaza pe cineva in mod deosebit.

    O alta e „Cauta in castelul medieval”, de la Girasol, aemanatoare, din punctul de vedere al continutului, cu prima. Ce mai au in comun e faptul ca textul e minim, foarte dens. In schimb, pe fiecare pagina propun jocuri de perspicacitate de genul „Cauta in imagine 5 arcasi/7 calareti/10 scuturi etc.” Cerinta difera de la o pagina la alta, in functie de subiectul abordat, si obliga la o lectura atenta a imaginii. Asa ies la iveala o multime de detalii si se pot naste discutii foarte interesante despre ce e, pana la urma, viata la castel.

    M-am intins cat o zi de post! 🙂

    Răspunde
    • Wow, multumesc mult de recomandari, Andru! Te rog sa iei si doua maini data viitoare, sunt foarte folositoare aceste recomandari! 😀

      Răspunde
      • andru

         /  4 noiembrie 2012

        Doar daca ma ierti pentru felul mizerabil in care tastez cand sunt entuziasmata! :)) Mi-am numarat prea multe greseli in frazele de mai sus…

        Răspunde
        • O, nici nu am observat, se vede ca eram si eu incantata de recomandari 🙂 Corectez imediat daca te face sa te simti mai bine (stiu ca eu asta as vrea :))

          Răspunde
  3. Vai Raluca! La lista mea interminabilă cu cărți de cumpărat…mi le-am mai pus pe inimă și pe astea arătate de tine! Superbe 😀

    Răspunde
  4. Salutare! Mai ai cumva linkul cartilor de pe amazon? Sau titlul exact? Multumim

    Răspunde
    • Nu, si oricum ofertele de descarcare gratis erau valabile cateva ore; au trecut ani buni de atunci…imi pare rau. Am sters tot kindle-ul din laptop.

      Răspunde
  1. Saptamana Evului Mediu: Cavalerii | Caiet pentru şcoala de...acasă
  2. Saptamana Evului Mediu: Castelul | Caiet pentru şcoala de...acasă
  3. Cum sa devii cavaler – Ghid pentru scutieri – Mic Atelier de Creație

Lasă un comentariu