Jucaria de joi- jucarii senzoriale de cauciuc

Nu stiu cum le-as putea numi altfel, este vorba de jucariile cu peri lungi, dintr-un soi de cauciuc moale, care la inceput miros destul de toxic (deci precis nu sunt foarte sigure pentru copii, deci daca aveti vreun pusti care baga tot in gura si chiar inghite, atunci NU vi le recomand).

DSC09985

Pentru ce le recomand totusi?

Pentru copiii care au nevoie de exercitii de motricitate fina si invata mai greu sa prinda in pensa. Este amuzant pentru ei sa traga de perii lungi si elastici, asa ca ii provoaca sa isi foloseasca pensa. Pe Cati au ajutat-o foarte mult, acum trage de jucarie foarte frumos. In poza este mana mea, dar ati prins ideea🙂

DSC09986De asemenea, pentru o stimulare usoara a fetei il putem folosi cu atingeri usoare, cam 30 de secunde (urmate de 30 de secunde de masaj mai profund). Eu le folosesc mai rar pentru fata, cum am spus, nu stiu cat de toxice sunt.

Le puteti pune in jocuri de stimulare senzoriala sau sensory bins- sunt colorate viu si placute la atingere.

Spor la joaca!

 

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

8 comentarii

  1. Cristina

     /  2 Mai 2013

    Am avut si noi o astfel de jucarie, intr-adevar, miroseaaaa…dar desi mie mi s-a parut funny, lui Vlad nu prea…insa mare atentie: perisorii aceia sunt ca un magnet pentru tot felul de scame, puful de pe o patura, etc. Cand am observat, am incercat sa o curat…nu mi-a iesit, asa ca la noi jucaria a ajuns direct la gunoi.😦

    Răspunde
    • Noi le tinem bine, sa nu se murdareasca. Nu s-au murdarit asa de tare, dar e adevarat ca nu au viata lunga. De aceea nu le recomand pe cele mai scumpe, ci pe cele mici, cu care copilul sa se joace sub stricta supraveghere. Noua ne-au fost foarte de folos pentru prinderea in pensa.

      Răspunde
  2. :)) si noi avem, primite….lui Alex ii era frica de ele cand era bebe :))…da, se prind scame, dar se spala ff usor. sunt ff amuzante , intr-adevar.

    Răspunde
  3. Am avut si noi cateva ca sunt tare simpatice si placute sa le „framanti”

    Răspunde
  1. Jucaria de joi: cubul sortator | Caiet pentru şcoala de...acasă
  2. 10 idei senzoriale: stimulare tactila | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

