Cavalerul biblic (2)

Nu stiu daca voi stiati, dar exista un fel de cavaler spiritual in Biblie, explicat de Apostolul Pavel, si nu puteam sa trecem prin tema noastra fara a-l aminti si pe el. De fapt, am avut si multe materiale ajutatoare pentru a face aceasta lectie biblica.

Mai intai, am citit si am explicat textul din Efeseni 6:

De aceea, luaţi toată armura lui Dumnezeu, ca să vă puteţi împotrivi în ziua cea rea şi să rămâneţi în picioare, după ce veţi fi biruit totul.

  • 14Staţi gata, dar, având mijlocul încins cu adevărul, îmbrăcaţi cu platoşa neprihănirii,
  • 15având picioarele încălţate cu râvna Evangheliei păcii. 
  • 16Pe deasupra tuturor acestora, luaţi scutul credinţei, cu care veţi putea stinge toate săgeţile arzătoare ale celui rău.
  • 17Luaţi şi coiful mântuirii şi sabia Duhului, care este Cuvântul lui Dumnezeu.

Am facut apoi un craft cu un soldat roman (pe care l-am numit totusi cavaler)- iar S. a avut pana la urma rabdare sa il coloreze aproape pe tot (desi pe la mijloc a facut si un melt down de toata frumusetea, cred ca era prea flamand 🙂 ) Cand a inceput sa se plictiseasca de colorat, i-am dat la schimb cate o piesa din armura lui de soldat crestin (o am de multa vreme, ramasa de la o echipa de americani pentru care am tradus intr-o vara, si eu o iubesc la fel de mult ca si S. Trebuie sa mai cautam scutul, s-a ratacit pe undeva). El colora sabia, primea sabia; colora coiful, primea coiful- a fost un schimb productiv, iata ce a iesit:

O zi binecuvantata sa aveti!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

10 comentarii

  1. Ce cavaler frumos !! cred ca e super incantat de armura lui!! 🙂
    si noua ne-a placut mult acel colaj cu soldatul crestin :). Cand veti fi un pic mai mari :), cei de la AMEC au o carte doar despre asta: Soldatul crestin, cu activitati pentru fiecare armura in parte .

    Răspunde
  2. Foarte dragut cavalerul tau crestin!

    Răspunde
  3. Ce mandru e, imbracat asa! 🙂 Asta da activitate, cu o astfel de recuzita nu avea cum sa nu aiba succes 🙂 Super! Imi place!

    Răspunde
    • Da, sa stii, si lui ii place sa se costumeze in cavaler din cand in cand 🙂 I le mai pitesc, sa nu isi piarda farmecul 🙂

      Răspunde
  4. alinuka

     /  29 Mai 2013

    as vrea si eu sa fac aceasta activitatecu copiii mei. Te rog,sa imi spui de unde pot descarca cavalerul. Multumesc!

    Răspunde
    • Din pacate, nu le-am printat de undeva, le aveam eu pe acasa, ramase de la niste americani voluntari. Da-mi pe e-mail adresa ta si iti trimit unul, cred mai am vreo 2 🙂

      Răspunde
  5. alinuka

     /  30 Mai 2013

    multumesc! adresa este alinuka27@yahoo.com

    Răspunde
  6. alinuka

     /  9 Iunie 2013

    te rog sa imi trimiti si mie un cavaler

    Răspunde

Lasă un răspuns

