10 rechizite

Se apropie septembrie, si intotdeauna eu am simtit ca anul se termina cu vara si incepe cu toamna (poate din cauza structurii anului scolar- dar si la evrei anul nou este toamna, deci ar fi  ceva si din economia  timpului lui Dumnezeu). As vrea sa intorc si eu o fila noua in scoala de acasa, si sa incep activitati mai organizate si structurate cu S. (de mai bine de trei luni le-am cam neglijat). Astfel, voi face o lista cu materialele si resursele pe care le vom folosi noi in continuare, si pentru cateva voi incerca si abordari mai creative. „Rechizite” nu este cel mai cuprinzator cuvant, as fi vrut sa spun supplies, dar fiindca se leaga pana la urma de procesul de invatare, il voi lasa asa.

1. CREIOANE CERACOLOR

Cine are copii mici le stie de-acum- sunt in general cel mai usor de folosit si primele creioane colorate recomandate pentru toddlers. Se gasesc multe marci de ceracolor- eu am incerat RoseArt si Crayola (acestea par a fi de calitate). Lui S. nu ii place cine stie ce sa coloreze, insa la un moment dat ii placea sa desfaca hartiuta de pe creion, si fiindca acesta este un bun exercitiu pentru motricitatea fina, provocandu-l in acelasi timp sa se concentreze sa reuseasca, l-am lasat sa faca ce vrea.

Cu ceracolor puteti face insa multe lucruri interesante in afara de colorat. Puteti topi bucatelele ramase in combinatii inedite de culori si forme- Laura a scris despre asta aici- http://laurafrunza.com/2011/07/12/festivalul-vacantei-ziua-a-doua/.

Eu voi incerca aceasta activitate de combinare a culorilor, desi cred ca o voi simplifica la maxim, aratandu-i lui S. doar ce se intampla cand suprapui doua culori (desenand una peste alta)- http://www.notimeforflashcards.com/2011/08/color-mixing-with-a-toddler-preschooler.html.

De asemenea, am gasiti aici http://anisfavoritethings.blogspot.com/2011/07/christmas-countdown-5-months-and-crayon.html o multime de alte intrebuintari dragute ale creioanelor ceracolor- poate va inspira si pe voi!

Pe langa asta, clasicele carti de colorat si desenul imaginativ sunt alte doua activitati indragite de majoritatea copiilor (desi nu sunt absolut sigura ca si S. se incadreaza aici 🙂 ).

Edit: Am incercat cu S. activitatea si chiar s-a implicat- iar dupa aceea, bineinteles, a decojit vreo 3 creioane si le-a rupt, mandru de el ca a facut cate 2 din fiecare 🙂

O zi creativa si colorata va doresc!

Articolul anterior
Articolul următor
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. Adina B

     /  8 august 2011

    Ahaa, deci si voi decojiti creioanele cerate! mai ales cele mari de la Crayola sunt numai bune 😉
    Ce-am mai incercat noi, si au avut succes, sunt niste creioane pastel numite Colorix, de la firma Amos. Sunt in tuburi (nedecojibile;)), si au culori vii, f usor de folosit. Eu le-am luat din Noriel.

    Răspunde
  2. Multumim de pont! O sa ma uit si eu peste ele! Noriel e un magazin on line?

    Răspunde
  3. Andreeiii

     /  26 octombrie 2012

    Inovatie in materie de rechizite am gasit pe http://www.rechizitelemele.net

    Răspunde

Lasă un comentariu