Un craft floral

De indata ce am vazut acest craft pe blogul No Time for Flashcards mi-am spus ca trebuie sa il incerc cu S. Am asteptat momentul potrivit, iar cand am pus laolalta lectia despre flori am adunat materiale si pentru acesta. Aveti nevoie de:

  • doua farfurii de hartie;
  • imaginea unei plante cu radacina, desenate si decupate (noi am avut-o printata);
  • lipici;
  • creioane colorate;
  • noi am decis sa facem totul un pic mai artsy, asa ca am adus si patratele de tissue paper pentru petale;
  • doua piuneze din acelea cu picior dublu si rotunjit (habar nu am cum se numesc- vreo idee?)- noi oricum nu am avut, asa ca am improvizat o fundita dintr-un pipecleaner.

Mai intai am lipit planta si am creat petalele din tissue paper. S. chiar a vrut sa adauge o frunza. Un fluturas galben s-a asezat pe floare (S. ar fi vrut albina, dar a trebuit sa se multumeasca cu acesta 🙂 ).

Apoi am tras o linie peste radacina, si am colorat pamantul cu maro, iar cerul cu albastru (S. s-a implicat mult la colorat, un lucru nou pentru el- pana acum nu il interesa). Am atasat cea de-a doua farfurie peste aceasta, si am impartit-o si pe ea in cer si pamant, respectand pozitia liniei de pe prima farfurie. Apoi am taiat de-a lungul liniei de demarcatie.

Ce se afla sub pamant? Radacina:

 Iar deasupra pamantului? Tulpina, frunzele si floarea:

Cu copiii mai mari puteti incerca aceasta idee de planta intr-o carcasa de CD sau una dintre multele idei pe aceasta tema de pe Pinterest.

Sa fiti infloritoare va doresc!

Articolul anterior
Articolul următor
Lasă un comentariu

8 comentarii

  1. Excelent, am avut si noi o activitate asemanatoare, dar cu legumele si a avut la fel de mult succes la cea mica. Va felicit, floarea e superba!

    Răspunde
  2. vai c eimi aduce aminte de lectiile din copilarie
    am avut o invatatoare super dedicata meseriei si lectiile despre plante erau deosebite (iti dai seama daca imi aduc aminte de ele dupa un secol :))))

    Răspunde
    • Ma bucur ca ti-am adus in minte amintiri placute, sper ca si S. sa-si aminteasca cu drag de lectiile noastre.

      Răspunde
      • cu siguranta isi va aminti ca se juca cu mami si invata…poate nu isi va aduce aminte totul,dar sentimentele pe care le are fata de tine dein mai profunde in acest fel 😉

        Răspunde
        • Sper din suflet sa ii creez amintiri frumoase si capacitatea de a gandi, de a rezolva creativ problemele si de a invata cu placere…

          Răspunde
  3. E foarte interesanta activitatea, o vom incerca si noi. Si mie imi aduce aminte de copilarie:)

    Răspunde

Lasă un comentariu