Florile (2)

Mi-am propus sa il invat mai multe lucruri despre flori pe S., asa ca am printat niste fise de aici, pe care le-am studiat impreuna (tusul de la imprimanta noastra era pe terminate, de aceea au iesit atat de sterse, dar acolo unde imprimanta nu a facut fata, am intervenit eu cu creioane colorate).

Am recapitulat partile unei flori (radacina, tulpina, frunze, floarea cu petale, stamine, gineceu) si am specificat la ce foloseste fiecare. Am invatat de ce are nevoie o planta pentru a trai- iar pentru asta am apelat si la poezioara Vine ploaia, bine-mi pare:

Am urmarit viata unei plante, de la stadiul de samanta pana la momentul recoltarii ei, si cu ocazia asta i-am aratat lui S. niste pachete cu semnite, care sunau diferit pentru ca semintele sunt de marimi diferite:

 Ne-am amintit si de experimenul nostru cu boabele de fasole.

Fisele au fost un succes, iar S. a fost cu adevarat interesat de ce m-am straduit sa il invat.

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

10 comentarii

  1. Foarte frumoase lectiile voastre despre flori! Fisele acelea sunt tare bine realizate: noi le-am facut deocamdata pe cele despre pompieri si monster truck.
    Aceasta este pozitia preferata si de D. in timpul studiului :))))

    Răspunde
    • Si noi avem ceva printat despre pompieri, cred ca tot de aici, nu sunt sigura🙂 As folosi mai des plansele laminate daca as avea carioci potrivite- se strica asa de repede!!

      Răspunde
  2. Super lectie, din nou!! Imi place mult de tot!

    Răspunde
  3. tot de acolo folosesc si eu fise cand lucrez cu Daria si Andrei;chiar sunt bine lucrate🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

