Concursuri in blogosfera

In ultima vreme am observat mai multe concursuri in coltul nostru de blogosfera, si abia am asteptat o clipa libera sa putem lua si noi parte la ele.

In primul rand, Pitici dar voinici are in desfasurare doua concursuri, unul sponsorizat de Clever Book, cu premii foarte tentante 🙂 si unul sponsorizat de editura Cartea copiilor, cu premii interesante pentru parintii preocupati de psihologia copilului.

Kadia aniverseaza doi ani de blog, si cu ocazia asta lanseaza provocarea de a povesti despre un loc drag voua- vizitat si fotografiat- si aici puteti sa va lasati imaginatia sa zboare…sper sa am timp sa particip si eu.

Claudia are un concurs dedicat zilei familiei- cu doua premii foarte frumoase- caciulite crosetate de ea!

Si daca va plac concursurile si nu ati dat deja o raita pe copilul.ro, merita sa aruncati o privire pe pagina lor de concursuri, mai ales daca sunteti din Bucuresti si vreti sa mergeti cu copii la film sau circ 🙂

Articolul anterior
Articolul următor
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. uite ca n-am mai intrat de mult la concursurile de pe copilul.ro 🙂 merci!

    Răspunde
  2. Multumesc mult, Raluca!

    Răspunde

Lasă un comentariu