Prima mea poveste ilustrata

Va amintiti de proiectul Mama scrie o carte, despre care va povesteam saptamana trecuta?

Ei bine, am participat si eu cu o povestioara in versuri, iar ieri am avut surpriza sa vad primele trei strofe ilustrate. A fost asa un sentiment de fain! Abia astept sa vad toata cartea, care va putea fi descarcata gratuit de pe site-ul Cartile Lucia Muntean.

Daca aveti curiozitatea sa vedeti inceputul povestii lui Rontonel, micul soricel de biblioteca, o gasiti AICI.

Nu numai eu am participat la aceasta colectie, ci si Claudia, si va invit sa cititi si poezia ei foarte potrivita cu primavara.

Articolul anterior
Articolul următor
Lasă un comentariu

18 comentarii

  1. wow, deci e o intreaga poveste?? abia asteptam sa o citim!

    Răspunde
  2. Ce frumos suna! Felicitari, esti foarte talentata.

    Răspunde
  3. nico

     /  18 martie 2012

    Felicitari Raluca! Sunt uimita de cate talente a pus Domnul in tine! Mi-a placut mult si o sa ii citesc si lui David 🙂

    Răspunde
  4. este asa de frumoasa poezia….felicitari din inima! 🙂

    Răspunde
  5. Ramona

     /  18 martie 2012

    Foarte frumos, abia astept sa citesc toata poezia, impreuna cu Clara! 🙂

    Răspunde
  6. felicitari! 😀 chiar imi place 🙂 abia astept sa vad ce urmeaza 🙂

    Răspunde
    • Kadia, sa stii ca e cam previzibila, nu e cine stie ce plot- dar pentru ca un copil mic, pana in 6 ani nu are cine stie ce termen de comparatie, m-am gandit ca ar merge.

      Răspunde
  7. Ei, ce nazdravan Rontzonel :)) Foarte frumos!! Felicitari….:)

    Răspunde
  8. Raluca, esti o mamica foarte talentata. E tare frumoasa povestea. Trebuie sa ma scrii, pentru ca scrii foarte frumos. Felicitari!

    Răspunde
  9. ma bucur ca ai adaugat povestea la colectie!!!!

    Răspunde

Lasă un comentariu