Sablon cu cifre

De curand am facut un pic de ordine in jucariile lui S. si am cautat cate ceva de dat, cate ceva de aruncat…sa mai facem loc prin cutii.

Am pus mana pe sablonul unui puzzle cu cifre de spuma (cifrele sunt bine puse intr-o cutie), cu gandul de a-l arunca. Apoi mi-a venit ideea sa-l folosim, pentru o ultima data, la pictat. L-am lipit pe o foaie  de hartie cu scotch:

Pentru pictat am folosit o jumatate de burete de bucatarie si vopsea pentru fingerpainting. I-am aratat lui S. cum se face si apoi a stampilat intr-o veselie. Iata ce a iesit in final, dupa ce am inlaturat sablonul:

Am observat ca S. nu mai este interesat de cifre si litere daca i le arat pur si simplu, insa e foarte receptiv daca le introducem intr-un joc, cum ar fi acesta de pictura, sau recunoasterea literelor si cifrelor pe numerele masinilor cand ne plimbam pe afara.

Happy learning!

Articol anterior
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

