Omul de zapada

Am acceptat din nou provocarea lansata de Bebelogic, si am facut impreuna cu S. un om de zapada pentru noul concurs. Sursa de inspiratie este cea de aici.

Pentru omul nostru de zapada aveti nevoie de:

  • doua farfurii de hartie albe;
  • o coala de hartie neagra;
  • pipecleaners (noi am folosit rosii pentru gura, verzi pentru crenguta si albi pentru a uni cele doua farfurii si pentru agatatoare);
  • cercuri pentru ochi si nasturi (noi am folosit cercuri facute cu perforatorul, dar si cerculete mov de spuma);
  • un triunghi portocaliu (al nostru a fost din spuma);
  • un capsator;
  • foarfeca;
  • lipici.

Partile mai dificile (atasat gura, cele doua farfurii una de alta, crenguta, dar si lipitul ochilor) le-am facut eu, insa S., care vedea pentru prima oara un capsator, a fost fascinat de acesta: l-a montat si l-a demontat, a capsat tot ce era de capsat si a lipit si nasturii:

Mi se pare simpatic omul nostru de zapada :). Daca vreti sa exploatati tema mai pe larg cu micutii vostrii, incercati si aceste idei: http://funkypolkadotgiraffe.blogspot.com/2012/01/january-fun-roll-snowman.html ,  http://growingbookbybook.com/2012/01/09/let-it-snow/ , http://kitchenfunwithmy3sons.blogspot.com/2012/01/snowman-lunch.html .

Spor la joaca!

Articolul următor
Lasă un comentariu

7 comentarii

  1. Foarte dragut!!
    Va dorim sa castigati premiul cel mare!:)

    Mi-ar fi placut sa praticipam si noi, dar nu avem mesaje pe acel forum…..

    Răspunde
    • Coca, e asa de usor sa scrii pana la sfarsitul lunii 15 mesaje! Mai ales ca pe majoritatea persoanelor de pe forum sigur le-ai mai intalnit si in alte parti, fie pe blogul meu, fie pe alte forumuri. Cu siguranta Ioana se va bucura mult daca vei participa, si eu la fel. Tu esti o vorbareata si ai atat de multe de spus despre educatia copiilor, incat sigur vei gasi subiecte interesante la care sa comentezi. Eu te invit din toata inima sa participi, stiu ca la un moment dat ati avut un om de zapada superb pe perete!

      Răspunde
  2. luminitamalanca

     /  12 ianuarie 2012

    f frumos omul vostru de zapada.

    Răspunde
  3. Raluca, multumesc pentru incurajare… sunt tare uituca….comentez, si uit sa bifez casuta cu notificarea….

    Voi incerca sa scriu si eu niste mesaje. da, tot la acel om de zapada m-am gandit si eu….

    Răspunde
  1. Oameni de zapada | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un comentariu