Jucariile de alta data: masina de cusut

Toata saptamana S. s-a jucat cu o alta jucarie de cand eram eu mica. Pe aceasta nu o mai vazuse pana acum.

Ne-a vazut insa pe mine si pe bunica paterna lucrand odata la masina mea de cusut (mi-am dorit foarte mult o masina de cusut, inca inainte de a se naste S.). Cand el era bebelus, mi-am facut moftul si am luat-o. Problema e ca eu nu stiu sa o folosesc. De Craciunul acesta am inaugurat-o, cand am adaptat calendarul nostru de Advent. Mama sotului meu este foarte priceputa, a lucrat in domeniul confectiilor o perioada. Intr-o buna, buna zi ma va invata si pe mine sa cos la masina 🙂 

Intr-o zi, S. a venit de afara cu o crenguta de brad si a vrut sa o coasa 🙂 (???) Atunci mi-a venit ideea sa ii scot mica mea masina de cusut de jucarie, cu care eu nici nu prea m-am jucat cand eram copil. Trebuie sa va spun ca are motor, ac adevarat si poate coase in realitate:

S. este indragostit de ea (cred ca din pricina faptului ca are motor, adora toate chestiile mecanice si electronice), si ii spune „brmmm-brmmm cos” adica…masina de cusut. Se joaca cu ea sub supraveghere, ca sa nu isi prinda degetul in ac, insa aceasta jucarie a fost un adevarat hit la noi acasa. Drept sa va spun, mie mi se pare si o adevarata activitate Montessori- cu siguranta va invata mai repede decat mine sa coasa la masina, daca nu o strica intre timp.

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

9 comentarii

  1. buna dimineata.
    am avut si noi o masina dinasta cand eram mici, si faceam hainute la papusi cu ea. este super faina. o mai avem si acum, dar sincer, nici nu stiu daca mai functioneaza caci este in pod. mi-ai dat o idee, maia les ca daria vrea si ea sa coasa la masina cand il vede pe tatal ei sau pe bunic la cea mare.
    mi se pare tare buna ideea de-ai invata sa coasa asa de micuti. macar sa incerce. cine stie ce iese din mainile lor daca le place

    Răspunde
    • Da, asa e, e bine sa invete de mici. Dar mare atentie cu masina asta, sa nu isi prinda degetul in ac, trebuie supraveghiat copilul cu atentie, poate fi periculoasa!

      Răspunde
      • da, bineinteles ca avem grija. oricum, masina poate functiona si fara baterii si atunci da la mana si nu vine asa de repede acul peste material. sa o caut prin pod sa vedem ce mai este de capul ei

        Răspunde
  2. cat mi-am dorit o masina de cusut cand eram mica!!! am avut intr-un final una…dar cam insira 🙂

    Răspunde
    • Si eu mi-am dorit sa stiu sa cos la masina, bunicul meu era croitor, verisoara mea facea niste chestii foarte faine la masina, dar pe mine nu m-au invatat 😦

      Răspunde
      • Hei, de la discutia asta, mi-a intrat in cap sa invat sa cos la masina; macar chestiile usoare sa mi le fac singura….un tiv, un stramtat la ceva, un petec…..Socrul meu are una dinaia veche cu pedala, si mi-e cam greu sa-mi coordonez miscarile, daro s aincerc pana reusesc. il iau de profesor pe sot 😉

        Răspunde
        • Asta e partea cea mai frumoasa la bloggerit-ului, te provoaca sa faci mai multe chestii faine decat ai fi facut de obicei 🙂 Si eu m-am inspirat de foarte multe ori din blogosfera, si ce fain a fost rezultatul!

          Răspunde
  3. luminitamalanca

     /  12 Ianuarie 2012

    si eu vreau masina de cusut (a mamei e la fratele meu, cred ca o voi lua cu imprumut) si sa invat sa cos! vreau musai!

    Răspunde

Lasă un răspuns

