Garage sale de fetite

Am mai avut cateva garage sales pe blog, cu carti si jucarii, insa de data asta punem la vanzare cateva lucrusoare de fetita (unele sunt noi, altele purtate de foarte putine ori, poate doar pentru poze). Cati le-a purtat cu drag, si acum le da pentru a-si cumpara in locul lor jucarii (am returnat cateva dintre jucariile imprumutate de pe la prieteni, si cum ea a fost absolut indragostita de ele, ma gandesc sa ii caut cateva asemanatoare. Bugetul nostru pentru jucarii a fost insa depasit pe cativa ani de acum inainte :), asa ca incercam sa facem rost de fonduri suplimentare). Noi le multumim din suflet celor ce ni le-au daruit,. le-am purtat cu mare mare drag, si speram ca fetita noastra sa se bucure in continuare de ele, dar sub alta forma:

Incerc sa pastrez preturile modice, sa fie a win-win situation, si sper sa va placa ce am pus aici:

Chilotei/pantalonasi scurti, bleu, dintr-un material plusat, 6-9 luni (merg si mai devreme, si mai tarziu, si arata bine pe sub rochite) -5 lei

chilotei

Pantofiori albi, ca noi, marimea UK4- 10 lei- vanduti

DSC01034DSC01049

Pantofiorii de mai sus, marca Coccodrillo, marimea 2, absolut superbi, ca noi- 10 lei- vanduti

Palariuta de soare, ca noua, purtata doar de 2-3 ori, merimea 50 – 10 lei (noua a fost in jur de 30)

DSC01038Rochita marca Baby Gap, crosetata, stare buna, marimea 80 (apoi merge si ca bluzita) -10 lei- vanduta

DSC01042

Pijamaluta de fetita, cu inchidere la spate, 24 de luni- 5 lei- vanduta

pijamaPapucei de „mariner”, ca noi , 0-3/4 luni- 5 lei

DSC01047Tricouri noi, cu sau fara eticheta , marimea 9-12/18 luni, marca Joe,  (nu au fost purtate niciodata, Cati le-a primit din Canada micute), 15 lei amandoua:tricouPelerina cu gluga, cu doua fete, destul de groasa, crosetata, nu arata ca noua, dar va garantez ca nu va fi scamosata, o parte e roz pal, o parte alba, Cati a purtat-o de la 0 la 18 luni, dar cred ca merge si mai mult- 10 lei

pelerina

Aceatsa rochita Laura Ashley, 18 luni, cu chilotei asortati- 10 lei- vanduta

DSC04121

Daca acestea se dau repede, adaug 🙂

Principiul va fi- primul venit, primul servit, fie ca va fi la aceasta postare intr-un comentariu, fie pe adresa de e-mail pe care o gasiti la Contact.

Articolul anterior
Articolul următor
Lasă un comentariu

5 comentarii

  1. ela

     /  30 iulie 2013

    vreau eu papuceii coccodrillo. ms

    Răspunde
  2. OBRETIN MARIA

     /  31 iulie 2013

    scumpa mica!

    Răspunde
    • Va imbratisam cu drag!

      Răspunde
      • OBRETIN MARIA

         /  25 august 2013

        si eu iti multumesc draga raluca pt lec tiile de viata pe care mi le dai.eu am 2 copii sanatosi ,multumesc lui dumnezeu ,si nu am rabdare cu ei deloc.esti un exemplu de mamica pt mine!te pup!

        Răspunde
        • O, Maria, sa nu ai impresia ca eu nu imi pierd rabdarea…chiar ajung cu ea la capat in momente nepotrivite. Dar mergem inainte si speram mereu ca maine va fi o zi mai buna 🙂

          Răspunde

Lasă un comentariu