Jucaria de joi- Pop up toy

Nu am stiut cum sa ii spun altfel, desi nu e o clasica jucarie pop up (din aceea in care tragi de o maneta sau invarti/apesi un buton, se deschide un capac si iese o jucarie surpriza). Insa e o jucarie din care sar niste piese colorate de lemn, si care a fost indragita de toti copiii pe la care s-a plimbat.

Dincolo de valentele ei educative, este o jucarie distractiva, si asta ma face sa v-o recomand.

jucariadejoi

Care ar fi totusi calitatile acestei jucarii?

  • puteti invata sa numarati pana la 4/ adunari si scaderi simple pana la 4
  • puteti invata 4 culori de baza
  • puteti face potrivire dupa culoare
  • se exerseaza precizia si coordonarea ochi mana, atat in momentul in care sunt introduse piesele in gauri, cat si in momentul in care sunt lovite clapetele cu ciocanelul
  • cu copii mai mari puteti face un joc pentru marirea procesarii secventiale. Jocul se joaca astfel: scoateti toate piesele, si puneti-le inapoi intr-o anumita ordine: de exemplu, rosu, galben, albastru, verde. Copilul trebuie sa le scoata in ordinea aceasta, sau sa le repuna in ordinea aceasta. Va asigur ca pentru un copil de 3-4 ani, cu o procesare secventiala normala de 3-4, jocul acesta va fi o provocare.
  • intreceri distractive- cine reuseste sa faca piesa sa sara mai sus.

Eu am dat (cu tot cu transport) 25 de lei pe aceasta jucarie, si nu imi amintesc de unde am luat-o, insa am vazut-o dupa aceea la Casa Retro, la un pret mult mai mic (acum insa nu am zarit-o in magazinul on line).

Am folosit-o cu S. pentru majoritatea jocurilor simple enumerate mai sus, si o vom folosi pentru exercitiile de imbunatatire a procesarii secventiale, insa acum este si randul Catiushei sa se joace cu ea, si se distreaza apasand clapetele pentru a face figurinele sa sara🙂

Spor la joaca!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

8 comentarii

  1. andrea toma

     /  1 August 2013

    si eu o sa imi achizitionez una, tot din motivul multifunctionalitatii…ca recomandare am vazut-o si la Bamboo, in jur de 40 de lei.

    Răspunde
  2. viorical

     /  1 August 2013

    Si noi o avem, e superba, insa nu m-am gandit la utilizarea ei in exercitii de procesare secventiala, multumesc de idee. Noi am luat-o de pe Casa Retro, acum 2 ani, dar sigur am dat mai putin de 40 de lei. L a indragit-o mult, si s-a jucat de nenumarate ori cu ea.

    Răspunde
    • Da, asa e, la CAsa Retro era varianta cea mai ieftina. Noi am imprumutat-o pana acum la mai multi copii si toti au indragit-o.

      Răspunde
  3. Daniela

     /  7 August 2013

    As vrea sa cumpar si eu jucaria dar nu o gasesc nicaieri,poate ma ajuta cineva.

    Răspunde
    • Daniela, spunea cineva ca a vazut-o la magazinele „1 banut”, destul de ok ca si pret, mai mult nu pot sa te ajut😦 Noi o avem de multa vreme si nu am comandat-o direct, ci prin cineva.

      Răspunde
  1. Jucaria de joi: cubul sortator | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

