Cadouri personalizate

De cand Mihaela si-a deschis Boutique-ul creativ, eu nu mai fac copiilor din viata mea decat cadouri personalizate cu numele lor. Varianta mi se pare necostisitoare (30-35 de lei, in functie de lungimea numelui), copiii isi pot decora numele asa cum vor ei sau, daca eu am timp si inspiratie, o pot face pentru ei.

Cati are o mica prietena in Statele Unite, o fetita cu trisomie 18- Lilliana. Ea este o fetita tare tare dulce si vesela, cu o inima calda si o personalitate incantatoare. De curand, a  implinit doi ani. M-am gandit sa ii fac un dar, insa pana va ajunge in America, vreau sa va povestesc si voua despre el:

LillPe acesta l-am pictat eu, sper sa ii placa, iar daca va doriti un puzzle-nume de tipul acesta, pe care sa il pictati voi insiva, eu va recomand acest material alb. Se lucreaza usor pe el cu acrilice. Iata detaliile:

lillianaEu am vrut ca fiecare imagine sa simbolizele viata, speranta, iubire. Mamei Lillianei ii place portocaliul, iar nuanta aceasta de albastru imi vine mie in minte cand ma gandesc la fetita.

Dar, dupa cum stiti, Cati are multi prieteni, unul dintre ei fiind Kingston James (trisomie 13), care de curand a implinit 34 de luni! Poate vi se pare banal ca un baietel sa implineasca 34 de luni, dar dintre copiii cu T13 mai putin de 5% ajung la varsta asta. Kingston e un luptator, asa ca pentru el si fratiorii lui am pregatit astfel de initiale:

kjSi acest tip de litere se picteaza foarte bine cu acrilice. Camelia a folosit pentru decorarea acestui tip de litere tehnica servetelului, si arata superb! Eu nu am dat nici un strat de protectie peste aceste nume/initiale, pentru a lasa libertatea parintilor sa le modifice daca doresc.

Inca doua nume pe care am reusit sa le personalizez, pentru doua fetite speciale. Natalia, care are 13 ani, si pentru care am decis sa folosesc fluturi galbeni:

nataliaSi Summer, care are aproape doi ani si e foarte dulce, intensa si ambitioasa:

summer

Ce spuneti, va place ideea?

Articolul anterior
Lasă un comentariu

17 comentarii

  1. Raluca, ai realizat adevarate opere de arta! Esti extrem de talentata, literele sunt splendide!
    Te felicit din tot sufletul, Liliana va fi extrem de fericita 🙂

    Răspunde
  2. și mie îmi plac foarte mult aceste litere și mi-am propus să le cumpăr pentru georgel…dar câte am avut pe cap, am uitat complet! Foarte frumoase sunt Ralu! Îmi pare tare rău că nu ne-am văzut! Cel puțin la-am văzut o dată pe tatăl tău și m-am bucurat! 🙂

    Răspunde
    • Off, si mie imi pare asa de rau ca nu am reusit sa ne vedem! Poate vara viitoare, cand vor fi copiii un pic mai mari…

      Răspunde
  3. andru

     /  30 iunie 2013

    Da, imi place tare mult idea! Sper sa putem incerca si noi, intr-o zi, literele acestea asa de frumoase!

    Răspunde
  4. Sunt minunate, le am si eu pe lista pentru ziua Elizei din octombrie 🙂

    Răspunde
  5. Mie imi plac mult de tot!! Sunt un cadou perfect! Literele pictate de tine au iesit superb, combinatia de culori e splendida! Bravo, Raluca!
    Ale noastre inca asteapta cumintele sa fie decorate, le-am dus la Cj, cu intentia sa le pictam cand vom termina cu mutatul.

    Răspunde
    • Spor la arta atunci, Roxana! Tot ce iti reconad e sa nu pictezi si partea de imbinare, eu am facut greseala si am dat un strat prea gros, si am stricat un set din asta.

      Răspunde
  6. Cat sunt de frumoase asa… ma intreb oare cand mai ai timp si pentru asta? Poate ai o bagheta magica si opresti timpul in loc seara, dupa ce adormim cu totii? 🙂 Felicitari, au iesit superbe! Ai putea colabora cu Mihaela, mi-ar placea tare mult sa le pot personaliza numele fetelor in functie de personalitatea lor… te imbratisez, super mami!

    Răspunde
    • O, astea le-am facut cand era S. la bunici intr-un weekend. Nu sunt chiar asa de super, ar trebui sa gatesc mai mult 🙂

      Răspunde
  7. Andreea

     /  25 februarie 2014

    De unde pot comanda literele?

    Răspunde
  1. Sofia 13 | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un comentariu