Ursuletul Bubu

Primavara trecuta va intrebam ce povesti ati alege pentru un ursulet povestaş, apoi impreuna am hotarat care sa fie numele lui. Mie mi-ar fi placut Misha, insa marele public a ales Bubu, si cred ca i se potriveste.

In primul rand, copiii care se vor juca cu Bubu fac parte din categoria celor mai mici consumatori de povesti. Ar strange cu drag in brate o jucarie al carui nume l-au putut pronunta inca de la inceput.

In al doilea rand, ursuletul cu pricina are un aer sfatos si „bunicos”, iar „Bubu” a fost cuvantul cu care S. si-a denumit prima oara toti bunicii.

Bubu e pufos, blanos, si stie sase povesti: Alba ca zapada, Scufita rosie, Cei trei purcelusi (care este probabil cea mai citita poveste la noi acasa), Fata babei si fata mosului, Degetica si Punguta cu doi bani.  Mi se pare fain ca, pentru publicul romanesc, sunt doua povesti din literatura noastra.

Are mai multe butoane, inclusiv pe urechi, iar volumul este reglabil. Vocea apartine unui actor, este mai grava, potrivita rolului de bunic povestitor: e umana si calda, nu artificiala, iar asta mi se pare un plus.

Un ursulet de plus este un companion potrivit pentru copii, iar daca acesta spune si povesti, atunci are si functie educativa: stimuleaza capacitatea de ascultare, dezvolta limbajul receptiv. Pe Bubu il puteti implica in activitatile vostre educative, asa cum au facut Laura si Eliza, si poate fi un excelent cadou de Craciun sau de ziua copilului.

El costa 129.99 lei- e un pret special, redus pentru moment de la 149.99 lei, si daca vi se pare mult, comparati cu alte jucarii povestitoare care costa intre 160 si 250 de lei. In curand, intr-o singura zi, va fi o super-mega promotie la acest ursulet- 99.90 de lei! TOYSCOM e locul de unde poate fi comandat.

Bubu e dulce si asa nitelus suparat, dar sa stiti ca in varianta pentru Romania vine zambicios si prietenos si, de indata ce voi avea ocazia, voi face poze si noului ursulet!

Articolul anterior
Lasă un comentariu

7 comentarii

  1. Wait, wait, wait. Bubu e ursulet facut de tine? cum?

    Răspunde
    • Ada, nu e facut de mine- este adus de prietenii nostri de la ToysCom si adaptat pentru Romania. Cand au fost sa fie alese numele si povestile ursuletului, am gazduit sondaje, ne-am dat cu parerea toti cititorii blogului si mamicile bloggerite…si asa simtim ca am luat si noi parte la „aducerea lui” in forma actuala. De asemenea, le-am sugerat prietenilor nostri ca ar fi util si eficient sa promoveze ursuletul prin blogurile de parinti, iar lor le-a suras ideea 🙂

      Răspunde
  2. Raluca, ce mult imi place. Atat am cautat un ursulet moale si pufos pentru fetita mea, pana la urma am gasit un iepuras. Daca era Bubu pe atunci ( in urma cu un an ) sigur il cumparam! Poate vine Mosu’ de Craciun cu el 🙂

    Răspunde
    • Noi am primit la testat si pozat varianta romaneasca, si te asigur ce e moale 🙂 si chiar dargut de tot- si in plus, zambeste 🙂

      Răspunde
  3. Laura Frunza

     /  17 octombrie 2012

    He, he, uitasem total de sondajul tau! Multumim ca ai ajutat la aducerea ursuletului in varianta in limba romana!

    Răspunde
    • Multumesc, Laura 🙂 Si pentru mine chiar a fost importanta implicarea asta- nu deseori ti se cerere parerea cu privire le o jucarie ce urmeaza sa apara pe piata.

      Răspunde
  1. TOYSCOM si reducerile de Black Fridays « Caiet pentru casa mea

Lasă un comentariu