Lectia despre testoase

Printre lectiile pregatite pentru saptamanile aceastea de vacanta se afla si una planuita de multa vreme- lectia despre testoase.

Abia asteptam sa fac cu S. aceasta lectie, inca de cand i-am comandat de aici (credeam eu ca pentru Mos Nicolae, dar am ales sa nu-l coplesesc cu prea multe cadouri atunci, mai ales ca au fost consistente), un set de la Safari.ltd cu ciclul vietii broastei testoase.

Setul este superb realizat, si S. a inteles imediat ca broasca testoasa depune oua in nisip care, clocindu-se la caldura soarelui, dau la iveala un pui mic. Acesta se straduieste sa ajunga in ocean unde creste, pana devine adult.

testoasa

Materialele si cartile au fost urmatoarele:

  • setul educativ pomenit mai sus
  • doua finger puppets pentru dramatizarea fabulei cu testoasa perseverenta si iepurasul prea sigur de sine
  • Reptile si Amfibieni din colectia Enciclpedia Disney
  • Franklin and the scooter (personajul principal este o testoasa)
  • Pagina despre testoase din cartea acordeon de la ed. Gama- Primul meu animal de companie (multumim mult pentru ea, a fost un cadou de Craciun)
  • o fisa de colorat (nu am apucat sa o fotografiez inainte de a fi folosita)
  • un cantecel tare drag mie- Manuelita

cartitestoasaA fost o lectie frumoasa, desfasurata pe mai multe zile, iar cireasa de pe tort e ca unele materiale S. le-a parcurs impreuna cu draga noastra prietena Irina, care face orice lucru marunt sa para o sarbatoare.

Happy learning!

Articolul următor
Lasă un comentariu

6 comentarii

  1. frumos joc! imi place mult
    spor la lectii si la invatat🙂

    Răspunde
  2. foarte frumos joculetul!!!multumim pentru link…au si alte figurine ff interesante.

    Răspunde
  3. A.T.

     /  27 Ianuarie 2013

    ah, cartile cu Franklin sunt tare cute si foarte frumos desenate, fetei mele ii plac tare mult,le citeste cu placere!🙂 Avem si noi setul de enciclopedii disney, le-a urmarit tatal meu ( nu mai stiu la care ziar se dadeau) si cind a avut setul complet mi le-a pus la posta🙂 Spor la invatat!

    Răspunde
  1. Pe lac (1) | Caiet pentru casa mea

Lasă un răspuns

