Motherhood

Saptamana asta am avut o surpriza tare placuta, gratie unui film descarcat din lista unor prieteni (multumesc!).

Motherhood– o comedie cu Uma Thruman si Anthony Edwards, in care protagonista e o mamica de doi, supra solicitata de sarcinile zilnice, incercand sa creeze o lume normala si faina pentru copii, si gasind cateva secunde zilnice petnru….blog.

Va suna cunoscut? 🙂

Cu siguranta va va placea, va va face sa zambiti, sa va recunoasteti pe ici pe colo!

Trailer-ul il puteti vedea aici.

 

Lasă un comentariu

17 comentarii

  1. Da Raluca, ne sună cunoscut. Doar de sărbători a fost o excepţie, că de un asemenea răsfăţ nu am mai avut parte de muuultă vreme. Un an frumos şi o zi asemenea!

    Răspunde
  2. ce dragut! de unde l-ai descarcat?

    Răspunde
  3. Daaa, l-am vazut si eu mai demult si mi-a placut. E foarte dragut filmul :))

    Răspunde
  4. Multam de recomandare! Suna cunoscuta tema :)) dar nu si filmul, am sa-l vad 🙂 e de ajutor sa faci haz de… tine! hihi

    Răspunde
    • L-am vazut ieri seara ! LOL chiar ca e prea ocupata mamica din film! au cam exagerat ei, desi nu prea tare hihi

      Răspunde
      • Nico si Andrea, mi mi s-a parut chiar ca are o viata super ok!!!! N-o fi avand de planificat o petrecere in fiecare saptamana, are si timp de shopping, are magazinele within walking distance, arata super,opiii sunt relativ cuminti, problemele existentiale niste mofturi. M-am regasit pe ici pe colo, mai ales la sleep deprivation, in rest cred ca sunt mai obosita si mai ocupata decat ea…In fiecare zi! Fara sa am petrecere de planificat 🙂

        Răspunde
  5. Da, l-am văzut și eu acum mai bine de un an 🙂 Mi se pare totuși prea ocupată și epuizată mămica aceea din film! 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

