Arca lui Noe- SD2

materiale folosite

Rugaciune

Versetul de aur: Noe umbla cu Dumnezeu (Geneza 6:9)

Povestirea biblica– pentru aceasta voi folosi o carticica primita de curand, in versuri, cu ilustratii foarte frumoase. Carticica (ca, de altfel, majoritatea pe care le vom folosi) este in engleza- o vom citi in engleza, dar i-o voi povesti si in romaneste.

La sfarsitul cartii exista o macheta de construit, cu personaje tridimensionale, pe care probabil o vom face tot in cadrul Scolii de Duminica, dar in anii urmatori.

arca de construit

Cantecel: Domnul lui Noe http://www.youtube.com/watch?v=ihdJDRu4koQ  (Linkul este pentru cantecelul in engleza, eu cunosc si varianta in romana si pe aceea o vom invata- de fapt, S. o stie deja si e unul din cantecelele lui favorite de cand era mic).

Joc: Avem un puzzle de lemn cu incastru pe aceasta tema, una dintre primele jucarii cumparate de la Julia Toys si il vom folosi pe acela ca sa ilustram povestea; de asemenea, vom improviza o arca dintr-o corabie de jucarie, iar animalele vor veni la arca doua cate doua :O)- pe acestea le puteti vedea in prima imagine.

Rugaciune– vreau sa incep si sa termin fiecare lectioara cu cate o rugaciune, asa cum se intampla la Biserica.

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

9 comentarii

  1. coca

     /  18 Octombrie 2011

    Superba lectioara si materialele voastre! Tare mi-ar placea sa gasim si noi o corabioara mai mare…pana atunci vom confectiona una din carton.
    Imi place enorm si cartea aceasta http://www.kerigma.ro/cadouri.php?detalii=80985, dar totusi…e prea scumpa.

    Răspunde
    • Noi avem chiar carticica aceasta, primita in dar la primul Craciun de la bunici- voi astepta, evident, sa creasca S. un pic mai mare pentru a ne putea juca cu ea fara sa o stricam, pentru ca e, intr-adevar, destul de scumpa. Daca nu am fi primit-o cadou, nu cred ca as fi cumparat-o🙂 ..

      Răspunde
      • coca

         /  6 Noiembrie 2011

        Acum am vazut acest raspuns…cum vi se pare cartea?? Chiar isi merita banutii? Am vazut ca are multe ferestre, alte detalii…etc..As investi o asa suma intr-o carte, dar sa stiu ca merita:)Multumim frumos!!!

        Răspunde
        • Chiar nu stiu ce sa zic, e foarte frumos realizata, are multe animale de carton pe care le asezi in arca, nu stiu cum sunt copii (le place sa construiasca, sunt pasionati de animale?) dar…nu cred ca eu as cumpara-o (parca e prea mult pentru o singura poveste biblica). As prefera, in pretul asta, doua carti (de genul celor din Biblioteca de Duminica, cu multe ferestre)- au mai multe povestioare. Dar cartea aceasta este foarte frumoasa, chiar am vazut-o undeva la 40 de lei (printr-o librarie virtuala), m-am gandit atunci la voi, dar am ramas cu gandul😦
          Nici nu stiu ce sa spun, sunt copii care ar avea un timp grozav cu ea, dar depinde si de copil…

          Răspunde
          • coca

             /  6 Noiembrie 2011

            Multumesc pentru raspuns…da, al meu cred ca ar petrece ceva timp cu ea….intr-adevar de banutii astia am putea lua mai multe carti….
            La doar 40 ron?? si nu mai tineti minte libraria, nu?

            Deci are si animalute detasabiile? sunt multe? scuze pentru atatea intrebari…dar in librariile virtuale, am vazut-o doar….dar acolo nu sunt date prea multe detalii….

            Răspunde
            • Cartea se deschide f frumos ( nu are pagini, nu este o poveste, ci se deschide cu 2 nivele, punti, custi, e foarte elaborata (dar cartonul e subtire, in genul cartilor pop-up). La mijloc este un compartiment cu animalute (nu stiu cate sunt, pentru ca nu m-am decis ce voi face cu cartea, asa ca nu l-am deschis). Din pacate nu imi amintesc unde am vazut-o, nu stiu nici macar daca era o librarie sau un vanzator on line…daca stau sa ma gandesc parca era pe okazii (merita incercat). Daca baietelului ii plac animalele, merita (practic nu e o carte, e o jucarie).

              Răspunde
  1. Corabia fantastica a lui Noe | Caiet pentru şcoala de...acasă
  2. Lectie biblica : Arca lui Noe | ursuletinazdravani

Lasă un răspuns

