O mie de daruri

Mi-a fost daruita o carte, care imi place atat de mult incat vreau sa va impartasesc si voua:

Este vorba despre calatoria unei femei pe taramul multumirii, inceputa cu o lista: lista a 1000 de daruri, 1000 de lucruri care ii plac si pentru care e recunoscatoare.

Nu pot sa va spun foarte multe, sunt inca la inceput. Insa va pot spune ca e foarte frummos scrisa.

Cartea a aparut La Ed. Kerigma, Oradea, 2012.

Autoarea, Ann Voskamp, are si un blog foarte frumos- A holy experience, pe care l-am descoperit gratie blogului In cautarea simplitatii. Pe ambele le recomand, sunt uplifting.

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

20 comentarii

  1. cred ca este o carte superba si un dar minunat…multumim tare mult pentru recomandare…mi-ar placea mult sa o citesc, poate reusesc sa o iau o data…..recunosc ca nu am mai reusit sa cumpar carti pentru mine, desi am nevoie…..

    Răspunde
  2. Erika

     /  19 Septembrie 2012

    Nu stiu daca ma crezi, dar ma gandeam sa ofer cadou aceasta carte unor mamici cu bloguri superbe de pe care ma inspir (blogul tau, ursuletii si micul atelier…), e o carte superba, eu am luat legatura cu scriitoarea in vederea unei conferinte in Ro, pt femei, insa am primit raspuns ca ea tine f rar conferinte si niciodata chiar asa departe din lipsa de timp, fiind mama de 6 copii cu care face HS…insa in curand vor aparea o serie de DVD-uri in care tine ea „miniconferinte” inregistrate chiar la ferma ei, o sa va anunt eventual cand mai primesc info.. Este cartea care o fac cadou mai nou tuturor prietenelor mele,..

    Răspunde
    • Erika, e cu adevarat o carte care merita facuta cadou! Ce idee faina- sa ne tii neaparat la curent cu conferintele, iar cartea voi avea grija sa ajunga si la Camelia si la Coca, si poate si la altii🙂

      Răspunde
      • Erika

         /  24 Septembrie 2012

        Pentru Coca deja am comandat eu si cu Camelia ma pot intalni ca sunt tot din BM…imi doresc oricum demult…

        Răspunde
        • Asta e cel mai fain lucru care se putea intampla, Erika! Prin asta si mie mi-ai facut un dar- ma bucur atat de mult ca si Camelia si Coca o vor citi!!

          Răspunde
      • Erika

         /  24 Septembrie 2012

        Si te rog zi-mi ce carte iti doresti…mi se pare ca noi cei care ne „hranim” din bloguri macar atat putem face din cand in cand, nu?:)

        Răspunde
  3. Raluca, mi-ai trezit interesul cu aceasta carte!

    Răspunde
    • Adriana, o facem carte calatoare🙂 Singura conditie e sa ajunga in final la mine. Ce ziceti? Am deja o lista in minte🙂

      Răspunde
  4. Raluca, multumesc ca ai recomandat blogul meu, ma bucur ca ti-a placut

    Răspunde
  5. Ce femeie…sa ai sase copii,sa le dai o educatie aleasa,sa pastrezi echilibru in familie,si sa mai te implici si social…sunt convinsa ca este minunata cartea,si eu imi doresc s-o citesc,iar daca Raluca se indura s-o faca calatoare si sa ajunga si la mine,ar fi super pentru ca eu,momentan,nu mi-o permit…

    Răspunde
    • E deosebita, Gianina! Eu o citesc greu, ca nu prea am timp, dar cand o termin sigur o fac calatoare, anunt si facem o lista🙂

      Răspunde
  6. Un video in care Ann apare ‘on the farm’… – http://www.youtube.com/watch?v=DcZqBgjSd6s&feature=share

    Răspunde
  7. Mi-a trezit si mie curiozitatea! O sa o caut si eu!
    Multumesc!

    Răspunde
    • Melly, eu o fac carte calatoare! Daca te intereseaza sa o primesti si tu, da-mi adresa ta pe e-mail! Acum cartea e la Mihaela (Noi si caminul nostru) si cand ea o va termina fac o lista de nume si adrese, o lipesc pe coperta si o trimit in calatorie!

      Răspunde

Lasă un răspuns

