Premiu de blog

Am primit de la Antoaneta un premiu dragut, in care predomina cifra 11. Multumesc!

Regulamentul este urmatorul:

1. Posteaza imaginea Liebster Blog Award

2. Spune 11 lucruri despre tine.

3. Raspunde la intrebările adresate de cel care te-a nominalizat si formulează un set nou de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi.

4. Nominalizeaza 11 persoane (+ link) care sa realizeze acest tag.

5. Mergi pe pagina lor si anunta-i.

6. Nu da tag-ul inapoi!

1. Posteaza imaginea Liebster Blog Award

2.Spune 11 lucruri despre tine.

Iubesc crestinismul (si pe CEL ce e in mijlocul lui), copiii si cartile, imi place sa jurnalizez, par timida dar nu sunt, imi place perioada victoriana si stilul shabby chic, limba engleza este cel mai bun lucru pe care l-am invatat vreodata (mi-a deschis multe usi), visez sa scriu, visez sa devin terapeut ocupational, vreau sa fiu slaba.

3. Raspunde la intrebările adresate de cel care te-a nominalizat si formulează un set.

1. Te poti descrie intr-o propozitie?

In medium femina.

2. Ce anotimp iti place mai mult si de ce?

Iarna, din pricina Craciunului si a multelor aniversari.

3. Iti este greu sa recunosti cand gresesti?

Nu. Recunosc daca am gresit, am un simt al dreptatii dezvoltat. Doar sa imi dau seama de greseala…

4. Numeste 5 locuri pe care le recomanzi a fi vizitate.

Cheile Bicazului. Muzeul National Geographic din New York. Parisul. Praga. Anglia rurala.

5. Este ceva/cineva pentru care/caruia ii esti recunoscatoare?

Intotdeauna lui Dumnezeu, ale Carui bunatati se innoiesc in fiecare dimineata.

6. Ce activitate te face sa pierzi notiunea timpului?

Netul.

7. Obisnuiesti sa realizezi chiar tu produse handmade pentru a le oferi cadou?

Da, mai ales copiilor si apropiatilor.

8. Altervativele naturiste …. ce parere ai? Folosesti?

Produsele Hemel de care eram tare multumita, am inteles ca nu se mai respecta formulele originale.

9. Doar intuitie sau unii din noi chiar au al saselea simt?

Exista o comunicare la nivelul spiritului, iar la minuni am fost martora.

10. Care este cea mai grea decizie pe care ai luat-o pana acum?

Nici o decizie nu a fost grea, pentru ca stiu exact ce vreau si ma bazez pe principii clare. Sunt de parere ca ceea ce trebuie sa se intample, se intampla.

11. Motto-ul tau in viata este …..

Va dau o porunca noua: Sa va iubiti unii pe altii; cum v-am iubit Eu, asa sa va iubiti si voi unii pe altii. Ioan 13:34

Dau leapsa Adinei, Anei si Mihaelei- si ma opresc aici pentru ca toate persoanele pe care le-as fi putut nominaliza au primit-o deja.

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

6 comentarii

  1. Și eu folosesc crema pentru sensitive skin de la Hemel. Dar m-am uitat pe ambalaj și are aceleași ingrediente ca înainte cînd am început să le folosesc. Și același efect 😀 Sunt tare mulțumită de ea! E cea mai bună cremă pe care am folosit-o până acum!

    Răspunde

Lasă un răspuns

