Copaci de toamna

S. nu a mers azi la gradinita. Este racit, afara bate vantul si ploua rece, toamna isi arata fata ei mai putin aurie.

Inspirata de Roxana, am avut astazi o zi de arts&crafts, si am decupat, lipit, amprentat.

Mai intai am profitat de frunzele de toamna culese zilele trecute si, folosind carton maro, frunze, bucati de servetel, foarfeca si lipici- am creat cu colaj texturat cu tematica de toamna. S. a fost foarte implicat: el a decupat cartonul, a turnat lipici pe carton si frunze, a lipit.

Distractia a inceput insa cand am amestecat culori si le-am intins pe talpa, apoi pe mana, cand am amprentat cu degetele, pictand un copac cam…batut de vant. S. s-a gadilat, i-a placut activitatea, s-ar fi manjit si pe cealalta talpa- o adevarata experienta senzoriala! Mie imi place copacelul acesta si cu siguranta il voi pastra ca amintire.

Spor si voua!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

8 comentarii

  1. Ce frumos, Raluca! Te admir din tot sufletul, nu stiu cum iti gasesti timp pentru toate, mai ales cand cei mici sunt si raciti. Imi place si mie copacul vostru foarte mult, in curand veti face o colectie de copacei, nu-i asa?
    Va imbratisez, multa sanatate puilor!

    Răspunde
    • Adevarul e Camelia ca nu sunt nici eu in cea mai buna stare de spirit, dar ma bucur cand pot face cate ceva cu S., mai ales ca timpul nostru impreuna e mai limitat.

      Răspunde
  2. multa sanatate lui S.
    asa se intampla la inceput de gradi/intrare in colectivitate, dar vorbele mele pot iti vor parea un pic prea generale: pot spune ca asa am patit cu Daria cand era la grupa mica si a durat toata toamna
    ce bine ca i-a placut! asta e partea preferata a oricarui copilas: sa se murdareasca cu acordul parintilor😀

    Răspunde
  3. Ce copacei dulci!!!! si fff interesant…..hihihi..direct la baie v-ati dus apoi la spalat :))) dar s-a meritat….cu manutele poate vom incerca si noi….cu un celofan peste covor🙂

    Răspunde
    • Da, sa stii, am avut un pic de stres cu murdarirea, cu servetele umede alaturi, dar am lucrat pe linoleum, acolo unde face Cati exercitiile🙂

      Răspunde
  1. De toamna… | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

