3 in 30- Aprilie

Am intarziat un pic cu darea de seama pe Aprilie, desi stiu ca m-am gandit des la asta si mi-am propus de multe ori sa scriu poastarea.

1. Curatenia de Paste a fost realizata poate in porportie de 60%; ssi asa eu sunt multumita, am muncit mai mult decat in alti ani si, desi nu am reusit sa „atac” toate colturile casei, nu am sters de pe lista tot ce  mi-am propus, a fost muuult mai bine decat in anii anteriori (cand ba eram insarcinata, ba imediat dupa operatie…). Bineinteles, acum n-a mai ramas nici o urma evidenta a acestui efort, S. e un taifun!

2. 30 de minute de joaca cu Cati in fiecare zi– cred ca nici macar 40%- pentru ca mare parte din luna aprilie Cati a fost bolnava sau convalescenta (a facut pneumonie), iar la noi „joaca” se citeste „gimnastica”, si ea chiar nu era in stare…Dar vom recupera de indata ce incepem programul NACD, sper eu.

3. Un joc cu litere si un joc cu cifre pe zi cu S.- asta poate am realizat in proportie de 80%, chiar daca in unele zile nu apucam sa ne jucam cu cifre sau litere, in altele faceam mai multe jocuri de acest gen…si se vad si mici rezultate.

Nu stiu de ce, dar luna asta sunt mai multumita de ce am realizat decat lunile precedente.

Pentru mai imi popun ceva ce nu tine neaparat de mine 🙂

1. Sa ajungem cu bine in Anglia si sa ne si intoarcem :)- si sa rezolvam cu toate preparativele la timp.

2. Sa trec prin toate literele alfabetului cu S. dupa fazele incipiente ale metodei HWT.

3. Sa o scot pe Cati la aer de cel putin 3 ori pe saptamana.

Voi, Roxana, Luminita, Coca- cum v-ati descurcat in aprilie?

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

9 comentarii

  1. Cu mare rusine o spun, ca in luna aceasta nu m-am descurcat prea grozav. Reusesc insa in alte lucruri pe care nu i le-am propus sa le fac :).
    1.Planuri de economisire
    sotul a reusit :))…eu nu prea am avut din ce sa economisesc
    2. Plimbare la Bucuresti
    inca nu, ne-a expirat rvovigneta;)) dar am iesit la muuuuuuuulte plimbari in oras si cei mici sunt tare fericiti.
    3. Planner de activitati
    NU l-am facut….. asa ca imi ramane iar pentru aceasta luna.

    Deci, pentru luna aceasta:
    1. Sa intocmesc un plan de activitati concret atat pentru mine, cat si pentru baieti
    2. O excursie la Bucuresti (imi doresc tare mult asta pt cei mici-am dori sa vizitam muzeul Grigore Antipa si mai vedem noi ce…)
    3. Sa strang cu D. banuti pt o excursie la Constanta.

    Răspunde
    • Imi doresc sa vi se implineasca toate planurile, Coca, si sa ajungeti la muzeu in Bucruesti sa ne povestiti si noua! Cand am un pic de timp voi adauga rezolutiile voastre in articol 🙂

      Răspunde
  2. Dumnezeu sa te ajute in toate planurile propuse!!! 🙂

    Răspunde
  3. Lista mea era:
    1. Sa caut oferte pentru vacanta din iunie – 80% realizat, mai trebuie sa ne hotaram zilele urmatoare asupra hotelului si sa facem rezervarea.
    2. Sa fac ordine in jucariile lui D si prin dulapuri – realizat!
    3. Sa organizez pozele si sa scriu in albumele copiilor – 0% realizat!

    Pentru luna Mai imi propun:
    1. Sa organizez pozele si sa scriu in albumele copiilor
    2. Sa ma ocup mai mult de blog
    3. Sa iesim in fiecare weekend intr-o mica excursie.

    Răspunde
    • Roxana, se pare ca si tie luna aprilie ti-a mers bine, ai realizat o multime de lucruri! Spor si luna asta, si eu voi edita articolul de indata ce am un pic de timp liber 🙂

      Răspunde
    • Lumi, sunt restanta la updatat articolul, dar imi plac scopurile tale pe luna asta si am vazut ca luna trecuta ai indeplinit multe dintre ele! Pupici mari si mici!

      Răspunde
  4. Mami de huni

     /  8 Mai 2012

    va doresc succes in toate, dragilor!

    Răspunde

Lasă un răspuns

