Doi amici de primavara

Pe cand rasfoiam paginile site-ului cu crafts Fun Family Crafts, mi-au atras atentia doua idei usor de pus in practica. Si cum noi n-am prea facut crafts primavaratice, iar S. a gasit la un moment dat un carton de oua si a venit la mine cerandu-mi sa facem un joc din el (in ultima perioada imi tot aduce cutii si resturi de hartie, sperand sa le transformam intr-un joc), am decis sa pun deoparte o ora pentru mesterit.

Am adunat pe o tava:

  • role de hartie de la hartia igienica
  • un carton de oua
  • lipici
  • foarfeca
  • scotch
  • pene galbene
  • hartie glasata
  • pompoane pentru decorat
  • pipecleners
  • abtibilduri rotunde pentru ochi (pentru ca mi-a fost lene sa rascolesc pin dulapuri dupa punguta noastra de ochi mobili)

Omida vesela

Daca am fi avut un carton de oua ca cel din ideea originala, si probabil daca am fi avut cel putin doua astfel de recipiente, ar fi iesit cu siguranta mai bine. Am taiat cartonul in doua asi am detasat fiecare compartiment (la asta m-a ajutat si S.), apoi le-am decupat:

Am lipit cartoanele unul intr-altul, dupa cum se vede in imaginea de mai sus- iar S. a turnat cu constiinciozitate lipiciul. Apoi am decorat omida cu pompoane, i-am facut ochi, zambet, si i-am pus antenute dintr-un  pipecleaner:

Puisorul penat

Puisorul a fost si mai usor de facut, insa nu l-am putut implica atat de mult pe S.

Am infasurat rola de carton de la hartia igienica cu hartie glasata galbena (la fel de bine se poate face o rola dintr-un carton galben mai gros, ca in ideea de baza), am lipit cu scotch (la spate) si cu lipici (in interiorul rolei)  penele galbene, Am lipit ochisorii din cerculete de spuma (si ar fi aratat si mai bine cu ochi mobili) si ciocul tot din spuma portocalie. Dintr-un pipecleaner portocaliu (aflat la a- nu-stiu-cata folosire), am modelat picioarele. Rezultatul- mai mult decat simpatic 🙂

Va doresc si voua inspiratie la mesterit!

Articolul anterior
Articolul următor
Lasă un comentariu

6 comentarii

  1. Arata foarte bine prietenii vostri.

    Răspunde
  2. Esti draguta. Incercam sa facem mereu cate ceva nou ca sa nu ne plictisim.
    P.S. Imi place tema asta de blog ca acum pozele se vad mai bine.

    Răspunde
  3. georgiana

     /  3 aprilie 2012

    tot de pe acelasi site,eu cu fetita mea (Andrea,6 ani) am confectionat iepurasi din sosete !
    foarte usor si amuzant !:) totul e sa nu fi aruncat sosetutele vechi !:))

    Răspunde

Lasă un comentariu