Peisaj de toamna

Astazi S. a cerut plastilina, si mi-am amintit de pachetul de plastilina multicolora cumparat de la Kaufland, de la standul cu obiecte la 4 lei. O luasem pentru calatorii, stiind ca va trebui sa facem multe si lungi drumuri la medici pentru Cati. El a fost entuziasmat vazand plastilina atat de frumos colorata, si s-a apucat imediat de taiat. Din pacate, doar aspectul a fost ok- plastilina mirosea urat, se modela greu si era sfaramicioasa, evident de unica folosinta, si m-a facut sa apreciez inca o data marca pe care noi o folosim de obicei (Play Doh).

Cum am vazut-o, mi-a venit idea pentru concursul de la Bebelogic- de doua zile ma tot gandeam ce sa facem in privinta asta, pentru ca tema este destul de larga. http://bebelogic.forumcreativ.com/t431-concurs-o-activitate-pe-tema-toamna#2253

Impreuna cu S., care a participat mai mult decat ma asteptam: a turtit trunchiul copacului, un nor e facut de el, a facut bilute pentru frunze si ploaie, a lipit aceste bilute, a pus picaturi (numai pe copacul meu, pe al lui nu 🙂 ), si a comentat tot ce se intampa toamna (cad frunzele, ploua, pleaca pasarile calatoare), am facut acest peisaj:

Si pentru ca nu se saturase de modelat plastilina, am facut o alta coproductie- familia noastra! Iata rezultatul:

Spor si voua la modelat!

Articolul anterior
Articolul următor
Lasă un comentariu

17 comentarii

  1. frumos iti sade in verde, iti scoate ochii in evidenta 🙂

    Răspunde
  2. ioana

     /  12 noiembrie 2011

    Super .Ai atatea idei Raluca .Cand vad cate jocuri pui in aplicare in fiecare zi si cate eforturi depui pt dezvoltarea lui cognitiva ma minunez ,te admir dar si ma intristez caci eu nu-i ofer atatea activitati tactil-vizuale daca le pot spune asa K, ca sa contribui cum ar trebui la dezvoltarea ei .Asta e …dau si eu vina pe lipsa timpului si ma bucur ca esti tu aici pt noi cei in,,pana” de idei si de timp ca sa avem de unde ne inspira .Pupici pt pitici (Kati si S.)

    Răspunde
    • Ioana draga, asta e si scopul, sa gaseasca mamicile idei pentru a petrece timp de calitate cu copiii, a-i tine ocupati intr-un mod instructiv si a le fauri o copilarie plina si fericita, pana la urma (asta ma straduiesc si eu pentru ai mei, nu imi iese mereu, dar macar ma consolez cu gandul ca am incercat 🙂 ). Spor la joaca cu fetita ta!

      Răspunde
  3. A iesit foarte, foarte frumos! Felicitari! Folosita o singura data, dar cu folos!

    Răspunde
  4. Adina B

     /  13 noiembrie 2011

    F fain!!!
    Cu plastilina din Kaufland am ‘patit-o’ si eu la fel, dar eu luasem un borcanas (mai mare, cu cateva forme care-mi atrasesera privirea). Era lipicioasa plastilina, si mirosea … ingrozitor. Probabil ca era expirata. Am aruncat-o imediat, dar am pastrat formele 😉 barem atat….

    Răspunde
    • Asa e, Adina, si eu m-am pacalit cu o plastilina de la kaufland inainte- dar asta era mica si plata si mi-am zis ca e usor de carat in calatorii. Ramanem fideli celei mai bune, Play Doh (am vazut-o la Real si Carrfour), care mi se pare si accesibila- 6 lei borcanul mare, si tine 1-3 luni, depinde cum ai grija de ea.

      Răspunde
  5. f frumos. hunii inca nu sunt fani plastilina, desi recunosc ca au trecut cateva luni de cand am incercat-o ultima oara.
    noi am folosit-o pe cea de la Teora, insotita de carticica, ce contien si diverse ustensile si planse, ptr cei fara idei 🙂 faina, daca ar fi avut succes si in cadrul hunilor, mai ales.

    Răspunde
    • Copiii sunt diferiti…la S. a prins extraordinar plastilia- dar nu, de pilda, mingile 🙂 Poate ca merita sa o mai incerci o data.

      Răspunde
  6. Raluca, imi place atentia ta la detalii, ati facut si pasarile calatoare. Foarte frumos 🙂

    Răspunde
    • Roxana, cand faceam tabloul, incercam sa punctez chestii specifice de toamna. Sa stii ca S. a tinut minte multe lucruri despre toamna de la un an la altul, gratie acestor mici activitati facute cu el anul trecut.

      Răspunde
  7. margareta

     /  20 septembrie 2013

    ce mult imi place cum v-a iesit taloul! cand va mai creste D.o sa incercam si noi….va imbratisam cu drag!

    Răspunde
  1. A venit toamna…. « pitici dar voinici
  2. De toamna… | Caiet pentru şcoala de...acasă
  3. A venit toamna.... - Drumul vietii

Lasă un comentariu